elin-mylife

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin - 24 januari 2014 23:00

Kvällen har varit sådär.. har inte gjort nånting typ och varit allmänt sur och ledsen :/ sur för att internetet fuckar upp ibland, segar osv och ledsen för ingenting, bara känt mig extremt mycket nere! Har också duschat och funderat på att ta en bad på söndag eller nåt för att liksom ''avsluta'' helgen bra. :) 
Jag är också super trött nu och ska snart sova för mina ögon orkar knappt hållas uppe och jag fick en panikattack nyss när jag borstade tänderna... det var verkligen ingen trevlig känsla! :( Men nu ska jag sova och hoppas på en bra helg och sånt shit, ha alla en underbar helg och så får ni alla sova gott. Godnatt och puss på er <3

 

Av Elin - 24 januari 2014 16:06

På morgonen var det stressigt! När alarmet ringde så orkade jag inte resa mig upp och slå av de men var ju tvungen så jag tvingade mig upp och sen började stressen. Visste inte vad jag skulle ha på mackan så blev stressad för de, dement som jag är glömde jag att jag hade tagit i en macka i brödrosten och skulle precis skära upp en ny tills jag kom på, fick stressa borsta tänderna och håret sen var ju Ida typ tvungen och stå o kyssa oskar hela tiden så blev ganska irriterad och sa: SKA VI GÅ?! Tillsist kom jag till skolan..

Dagen har varit som vanligt i skolan, finns inte direkt något och säga om de. Hemma så var jag lite med Dennis och käkade nyss.
Denna helg ska jag försöka och INTE tänka på skolan och göra sånt som jag vill och typ bara chilla, försöka varva ner som jag inte kunnat gjort på dom två senaste dagarna.. :/ ska ex. försöka träna lite, kanske också ta en springtur men. Vi får se vad helgen erbjuds. Just nu börjar jag bara bli ledsen.. :/
Ha en underbar helg Puss&Kram



Av Elin - 24 januari 2014 16:03

Av Elin - 24 januari 2014 15:59

'



Av Elin - 23 januari 2014 21:36

Den här garvade jag åt igår för Hanna kommenterade mitt namn på den på facebook, är inte rätt för den andra är kortare men spola typ halvväg så sen förstår ni vad vi garvade åt xD Så garvade vi åt den idag med!

''Jag höll på och ta livet av mig, men.. det kan jag ju göra en annan gång.'' XDDD

HAHHAA <333

Av Elin - 23 januari 2014 21:32

Det dröjer en stund innan själva låten ''börjar'' enligt mig men lyssna och njut haha! ♥

Av Elin - 23 januari 2014 21:12

Nu tänkte jag bara prata lite kort om dagen eftersom klockan är mycket och jag vill liksom ta det lungt från skolarbetet och sånt shit! 
Men det är torsdag och har varit en vanlig dag i skolan idag. På morgonen hade vi musik och jag rent ut sagt HATAR musik.. var mycket roligare förut men nu gör vi bara samma sak hela tiden så då blir det otroligt tråkigt och så.. vi spelade instrument och tråkade.. blev också förnedrad av två äckliga killar i klassen när jag spelade piano, fyfan vilka små svin! Då blev jag riktigt ledsen men försökte att inte titta på dem och försöka och inte bry mig men såklart äre jätte jobbigt men jag försökte och jag klarade, och tacksam som jag är så slutade vi efter de och kunde äntligen vara med kompisar, kändes så mycket bättre. Teknik efter de och vi gjorde ett förhör på diod och lödning och det gick väl rätt så okej även om det bara var fyra frågor men ändå :/ vi pratade också om skjutmått :S

Matte, vi fick göra olika uppgifter

NO, vi hade ju gjort en båt i grupper och så testade vi den idag och tog tyngder i båten och våran klarade ett kg;)

SO, vi kollade på internet på aftonbladet om olika nyheter och sist hade vi idrott och då körde vi lacross och det är rätt så okej bara det att jag suger på de hahah! När vi slutat (TIO MINUTER SENT) så byte jag om, typ springer till taxin men hade missat den........blev så jävla förbannad då, på taxin och IDROTTSLÄRAREN, förfan LÄR DIG KLOCKAN!!!! Som tur var så var mamma hemma och kunde hämta men hon svarade inte på direkten och tänkte ''hur fan ska jag komma hem?!'' och höll på och bryta då.. när jag var påväg hem mötte vi taxin så pekade finger (fast tror ej han hann se) sen säger mamma: ''om de händer så igen får din idrottslärare skjusa hem dig!'' ''NEJ ALDRIG'' sa jag då! Nejusch hahah! Men när jag äntligen kom hem övade jag på läxor, engelska och spanska, sen har jag läst klart svenskaboken :) följde också med mamma och pappa o handlade. 


När jag skulle ha idrott så upptäckte jag att jag blödde på mig finger och var blod på mina byxor och jacka D': var fett scary hahaha. 

Nä men ha en bra kväll så syns vi imorn, (äntligen fredag!!!) då ska jag ta mig igenom ännu en dag i skolan, blickar skratt och ALLT. Fy.. hoppas att det snart fixar sig för enligt mig börjar gränsen gå över till MOBBNING och om det verkligen är så så klarar jag de inte :( vill bara få slut på allt och ÅNGRAR mig så himla mycket med allting, #fuckkärleken

Ska aldrig mer bli kär! Puss&Kram<3



Av Elin - 22 januari 2014 21:15

Vad tycker du om skolan? -Sådär

Vad är de sämsta med skolan? -Läxor! 

Ditt bästa betyg? Om jag ska de senaste betyget så är de SO ämnena! :)

Ditt sämsta betyg? -Engelska..

Kortaste dag? Fredagar, 13.40

Längsta dag? -Måndagar och torsdagar, 15.40

Om du skulle ändra nåt med skolan, vad isåfall? -Inte ha läxor, inte gå så länge i skolan. 

Vad har du för språkval? -Espanol <3

Är du nöjd med dina betyg? -Nja, helt okej, önskar jag bara hade bättre i engelska.

Hur lång tid tar det för dig att komma till skolan? -Beror på, om jag åker kanske 7 minuter, om jag går/cyklar 20-30 minuter

Hur tar du dig till skolan? -Taxi..

Favoritämne? -Hm.. spanska eller histora! 

Stressar skolan dig? -Jaa, jäkligt mycket..!!!

Har du många vänner i skolan? -Jorå det har jag väl 

Om du var rektor för en dag, vad hade du då bestämt? -Att vi inte skulle arbeta på en hel dag eller låta alla gå hem! ;)

Vilken tid vaknar du du på skoldagarna? -06.45 
Klass/år på gymnasiet/skolan? Sjuaan

Vad brukar du göra på rasterna? -Jag brukar vara med kompisar, prata, gå till olika platser eller sitta i klassrummet. 

Hoppas ni tyckte att de va kul. Ha en bra kväll så ska jag fortsätta se på #efterlyst! :* Puss&Kram<3



Skapa flashcards