elin-mylife

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Elin - 27 januari 2014 21:16

Nu på kvällen har man chillat, kändes som det var flera år sen hahah!
Har som sagt dansat och gjort nån liten träningsgrej. Kollat på tv och nu ska jag käka nåt tror jag och kolla videos. :) Hoppas att man bara sover gött inatt så man är pigg tills imorn. Tråkig (skrev söndag?!) vad äre med mig?! xD 

Tråkig tisdag* imorn, skolan till tio i tre.. Not najs! :/ Men vi hörs imorn, sov gott allesammans Puss&Kram<3




Av Elin - 27 januari 2014 19:15

Nyss dansade jag till en japanskdans? Whatever!

Och den är dansen är sjukt rolig och dansa till samt låten en fett rolig/fin! :) Haha. En i min klass tycker sjukt mycket om och dansa till sånt här och tror ärligt jag börjar gilla de här lite granna jag med :'$

Men lyssna och ärligt pröva dansa med, mwhiih<3

Av Elin - 27 januari 2014 18:30

Måndan är klart, jag är glad/lite ledsen men tror det börjar försvinna och mår allmänt bra men ganska trött! :) Dagen i helhet har varit bra, rolig och jävligt skrattig haha. ;) Trodde att dan skulle bli helt annorlunda, jobbig och hade liten rädsla inom mig :/ men den blev helt enkelt tvärtom och det är så himla bra och skönt! Har inte lika många blickar på mig som förra veckan och allt börjar släppa inom internet och prat, klumpen i magen håller också på och släppa, är bara lite rädd nu inför no lektionerna och musiken för vissa saker.. ''suck'' somsagt om ni läst innan så förstår ni. 

Var precis en vanlig dag med vanliga lektioner. Först akt då snackade läraren om veckan sen att vi är lediga på Måndag, fuck vad awesome!!!! Lååånghelg! x3<3 (Behövs verkligen som man sliter..) Slöjd, jag fortsatte med en mössa till lillkillen Denniiizz! Tror faktiskt att den blir rätt så okej! OMG. Måste berätta några saker som hände på slöjden XDD först så bad Emilia om hjälp av läraren och hon svarade ''ja'' men efter typ sju minuter gick hon till en annan i klassen (alltså läraren hjälpte inte Emilia) så hon sa de att hon hade bett om hjälp innan och så svarar hon ''nej'' och så säger Emilia och Hanna att hon visst gjorde de och att hon till&med svarade ''ja'' på de! Så himla efterbliven lärare.. 

Jag blev också lite hyper (vi hade musik haha) så skojsjöng och så råkade jag sjunga lite innan och min röst blev helt jävla många, var så himla roligt!!!! Höll på och dra mig flera gånger på en grejj. 

Matte, vi jobbade på som vanligt

SO, vi jobbade om romarna, eller läraren läste och så skrev vi en tidslinje. Hanna och jag fick också flera skrattattacker då såklart så skulle ''E'' lägga sig i och bah: Vad skrattar ni åt?! Hanna!? 

+Det som stör mig är också att jag är som en jävla osynlig person enligt honom, han säger aldrig mitt namn m.m ;'/ sjukt elakt och idiotiskt!

Spanska, vi gjorde olika saker. +På onsdag slipper vi spanska och sen på fredag har vi ingen lärare så vi får jobba fritt :3 #Awesome

På engelskan jobbade vi med grammatik? Var väl kul!


Den här veckan slipper man dö iaf, vi har bara fått en läxa och det är så sjukt bra!!!!!!!!!! Jätte glad för de :) Engelskläxa är det självklart men liksom, hellre de än flera och shit. Slapp vecka hoppas jag på nu för orkar inte ge hela min själ åt läxor..

Nu ikväll blir de: Göra nån träningsövning, dansa lite till nån låt :D chilla framför farmen och familjen annorlunda, sen vet jag inte om jag ska göra nån uppgift i engelskan. Så ser helt enkelt min kväll ut o vara. 
Ha alla en bra kväll alla kära Puss&Kram <3

 


Av Elin - 27 januari 2014 17:59

Så jävla sann..känner så här</3

Av Elin - 27 januari 2014 17:54

 

Nagellacket tyckte jag var super fint! Dock ganska rinnigt men då torkar de ju snabbt. Men jag kan rekomendera denna :) Ett grått men lite smått glitter i. Nummer 372

<3

Ovido - Quiz & Flashcards