elin-mylife

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Elin - 26 januari 2014 21:28

Kvällen var jätte bra och chillad! Naglarna blev super bra och nagellacket jag fick av Ida var super fint och passar tiill allt! Är jätte nöjd! (Bild kommer upp imorn)

Har kollat på den Okända och käkade macka, ägg och te, jätte mys och gott. Sen kollade vi på farmen och Cornelia vann och jag blev så förbaskat glad!! :D Nu ska jag sova, hörs imorn PUSS&KRAM <3

#Godnatt<3 Tack för alla kommentarer föresten, det värmer så sjukt mycket!

Av Elin - 26 januari 2014 19:33

Alltså början diggar jag fan ''gogogogo osv'' haha!!
Enjoy! <3

Av Elin - 26 januari 2014 19:30

Snart börjar ännu en ny vecka.. vecka fem, hoppas verkligen att denna går fort! :) Veckorna går ju såpass snabbt att de här året snart är slut med, har ni tänkt på de? Dagarna går as snabbt men tiden går lika snabbt som den brukar. Låter konstigt men det är ju så. 


Bra dag har det varit idag iaf! Tyvärr vaknade jag tidigt, halv nio och var självklart jätte trött men har varit de hur mpnga veckor som helst och blir aldrig pigg ÄVEN fast jag är på en promenad, sover ut eller gör något annat. Det blir ju hur jobbigt som helst eftersom att jag inte kan göra allt som jag vill eller inte har ork.. tröttheten liksom trottsar mig till saker!

Men låg kvar i ca en timme i sängen och försökte piggna till/sova xD. När jag tillslut gick upp sköljde ansiktet, åt frukost och spelade word in a pic (har blivit sjukt beroende haha) Klädde på mig när jag märkte att brosan och en kompis till honom kom, gick på en promenad med familjen. Fasen vad kallt det var, frös nästan ihjäl. Hade på mig kläder så att jag inte skulle frysa men självklart gjorde jag de :S speciellt händerna och låren. Vi var säkert ute i en timme på promenaden och efteråt kändes det sjukt gött, helt rosig och gla' om kinderna! <3 Mamma och pappa mår också sjukt bra när vi promenerar och det är jätte bra och se för jag är sjukt rädd att nåt ska hända dom om dom inte rör sig! Skulle aldrig förlåta mig själv om nåt hände dom, aldrig.. när vi kom hem så käkade jag ett äpple (självklart). Spelade Word in a pic och sen kollade jag på film en liten stund det var gött och bara chilla efteråt. Irene Huss blev de, ni måste verkligen se dem!


Mot kvällningen så kom Dennis och Linus, så busade med lillen lite sen hoppade jag i badet och det var sjukt skönt! Bara få ta det lungt, inte tänka på en skit, må gött helt enkelt! :) Duschade av mig efter och nu sitter man vid datorn. Har också skrivit med killen som jag pratade skrev igår om och han är alldelles underbar! :) Under kvällen ska jag måla mina naglar (kommer förhoppningsvis bild), kolla på de Okända (repris) och göra nåt annat antar jag väl. 

Men ha en bra kväll än så länge så hörs vi, puss&kram


Av Elin - 26 januari 2014 10:37

Jag har blivit helt jäkla kär i ett par skor!!!!! Dom är super snygga och jag bara dör :D<3

Av Elin - 26 januari 2014 00:31



Ovido - Quiz & Flashcards