elin-mylife

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Elin - 22 januari 2014 21:15

Vad tycker du om skolan? -Sådär

Vad är de sämsta med skolan? -Läxor! 

Ditt bästa betyg? Om jag ska de senaste betyget så är de SO ämnena! :)

Ditt sämsta betyg? -Engelska..

Kortaste dag? Fredagar, 13.40

Längsta dag? -Måndagar och torsdagar, 15.40

Om du skulle ändra nåt med skolan, vad isåfall? -Inte ha läxor, inte gå så länge i skolan. 

Vad har du för språkval? -Espanol <3

Är du nöjd med dina betyg? -Nja, helt okej, önskar jag bara hade bättre i engelska.

Hur lång tid tar det för dig att komma till skolan? -Beror på, om jag åker kanske 7 minuter, om jag går/cyklar 20-30 minuter

Hur tar du dig till skolan? -Taxi..

Favoritämne? -Hm.. spanska eller histora! 

Stressar skolan dig? -Jaa, jäkligt mycket..!!!

Har du många vänner i skolan? -Jorå det har jag väl 

Om du var rektor för en dag, vad hade du då bestämt? -Att vi inte skulle arbeta på en hel dag eller låta alla gå hem! ;)

Vilken tid vaknar du du på skoldagarna? -06.45 
Klass/år på gymnasiet/skolan? Sjuaan

Vad brukar du göra på rasterna? -Jag brukar vara med kompisar, prata, gå till olika platser eller sitta i klassrummet. 

Hoppas ni tyckte att de va kul. Ha en bra kväll så ska jag fortsätta se på #efterlyst! :* Puss&Kram<3



Av Elin - 22 januari 2014 19:55

#Dåliga bilder, men ni vet varför <3

Före: :S

       

Efter: :D

       

Blev faktiskt nöjd! <3

Av Elin - 22 januari 2014 19:45

Natten var hemsk och kunde knappt sova! Jag drömde en mardröm och sen så var jag vaken i två timmar och låg bara och tänkte på vad som hänt och vad som kan hända.
Imorse var jag sjukt tveksam om jag skulle gå till skolan var så orolig och hade ont i magen och så skakade jag, uschfy. Men jag kom allt iväg. Det har varit jobbigt typ hela dagen och fått så jävla många blickar på mig av ''han''. Har inte varit som vanligt idag :/ men försökt så mycket jag kunnat. Det som känns skönt är också att jag berättat för Hanna vad som hänt och det känns mycket bättre när jag har en som vet vad som hänt så jag har nån vid min sida och förhoppningsvis kan gå till om jag känner mig sämre och kan prata med i skolan, kik osv. Jag har också berättat för Natalia, det är också riktigt skönt för igår kunde jag prata ut med henne, mycket bättre än och hålla de inne. Hon förstår mig också så jävla mycket. Att ha två människor så nära mig är så jävla bra, kan berätta allt för dom, allt gott och ont. Dom två vill jag alltid ha kvar för de är de som gör mig så himla glada och kommer ALLTID göra de! <3 Så lämna mig aldrig, för utan er är jag ingenting, när är mina systrar, jag ber er..


Nu får jag skynda med bloggandet. 

I skolan har det varit sådär, en helt vanlig dag; svenska, spanska, engelska, matte och klassråd. Vi gick till två men kom hem kvart i tre -.- var så himla irriterad men blev glad när jag tillslut kom hem.. 

Har övat på engelskan och tekniken. Teknikförhör imorn och tror jag kan de nu och hoppas att jag övat på rätt, för vi fick bara ett papper som vi ritat upp ett ''kretsschema'' så fuck säger jag bara om de inte va den ;)

Har också hunnit kolla på Farmen och tvättat håret. Vid åtta blire Sveriges Mästerkock och vid nio blire Efterlyst<3 De här blir nog en bra kväll, i hope so! :) Imorgon kommer jag hem efter fyra och bloggar på kvällen självklart så vi syns i nästa inlägg. Puss&Kram 


(vill bara ta upp denna bild!)



Skapa flashcards