elin-mylife

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Elin - 20 januari 2014 20:39






Av Elin - 20 januari 2014 20:30

Det har varit en extrem jobbig dag.. kan verkligen inte förstår de, alltså, lektionerna har inte varit så fruktansvärt jobbiga lite kanske, men finns annat som varit riktigt jobbigt inom mig!.. 

På morgonen var jag jätte trött, orkade inte gå upp men jag gjorde de på en gång för annars skulle jag bara försova mig :/ jag fixade mig och drog till skolan, väl där väntade jag sjukt länge på kompisarna men tillslut kom dom. Vi hade såklart bytt platser, sjukt jävla jobbig men sitter breve Amanda, det är ju ett + men sitter typ ''på'' lärarna eller hur man ska säga, varje gång jag är sjuk så byter vi dom jävla platserna, så hoppas verkligen nästa gång att jag är FRISK så jag får välja en bra och vart jag VILL. Aja. 

Vi hade slöjd och fick panik typ för jag skulle sy en ''kortbyxor+tröja'' sitter ihop, men har en sån så jag sket i de och började på en mössa åt Dennis! Tror den faktiskt kommer bli bra, eller ja har inte kommit så långt hahaha. 

Efter slöjden hade vi matte och då jobbade jag med Asha och det gick sjukt jäkla underbart!! Är så stolt över mig själv, (fast det blir ju lättare när man arbetar ihop)

Har också haft so, spanska och engelska, inget intressant och skriva om. När jag kom hem gjorde jag ett blogginlägg som ni kanske såg, jag gjorde om min svenskanovell efter att den blivit rättad och nu förhoppningsvis är den bättre och så hoppas jag fasen att hon blir nöjd! Jag övade lite på tekniken men orkade knappt tänka...så det sket sig halft :/ ska väl köra lite till strax 

Åt och övade på engelskan as länge nu och får inte in orden i huvvet :/ fast nu förhoppningsvis har jag några. Ska öva lite till också på de. 
Det blir också och sova snart också ;/ yeeah, kulkul. Känns inte som att jag har så roligt liv... skola, läxor sova... shit vad roligt! Veckorna kommer bli så här framöver, förlåt... när de är så här blir jag också på dystert humör eller iriteerad och jag hoppas verkligen att ni förstår hur jag har de nu när det är skola och allt och när det blir usla inlägg? De är inget jag verkligen önskar att det ska va, önskar mig verkligen att det går bättre och att jag mår bättre, men tyvärr :/ 

Det var också en sak som gjorde mig väldigt ledsen idag i skolan och har påverkat mig så jävla mycket så det inte finns.. :'(( 


Puss&Kram <3

Nu!

Av Elin - 20 januari 2014 16:15

Nu blir det att fixa till lite med min svenskanovell.. kommer inte alls gå bra men ni får hålla tummarna för mig! Efter de ska jag träna på tekniken, fyfan VARFÖR!? Sist ska jag träna på engelskaord.... suck my dick.. :( 
Skriver ikväll! Puss&Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards