elin-mylife

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Elin - 19 januari 2014 18:00

Dagen har varit att man städade lite granna i mitt rum, bytte sänglakan, vädrade täcket, kudden, dammsugit m.m Och det kommer bli så skönt att lägga sig i en ren säng och det känns riktigt gött i mitt rum nu efter städningen. Det blev riktigt bra och lyckat i mitt rum. 

Jag har också hunnit lyssna på musik typ hela dagen och jag tröttnar verkligen INTE! Har också tänkt på olika säker medan jag lyssnade på musik och det var bra de för det kändes att huvvet höll på och spricka. ;)


Det blev typ en Eminemdag, har lyssnat på honom sjukt mycket och kan verkligen inte sluta, love him!<3 

Slappat och spelat kort har jag också gjort idag, spelat pingis med Ida och Oskar, sen har jag vattnat mina älsklingar (Orkidéerna). Kändes inte kul för nästan alla har blommat färdigt.. bara en som har knoppar :( fuck säger jag bara!!!!!

När dom dör känns det som nåt i mig också dör på något sätt, låter sjukt konstigt men de är så. 

Ska strax duscha tror jag för det behövs verkligen och måla naglarna. #Perfect!

Senare ikväll blir det att kolla på Farmen och lägga sig i tid, runt halv tio, tio för jag vill bli pigg tills imorn för då såklart är det skola! ;( orkar inte med de! På torsdag har vi också jäkla teknikförhör, mitt favoritämne, JIPPI...... så imorn skola, öva på tekniken, engelska om vi har de och spanska. Innan ens kvällen har börjat kommer jag va död. Usch
Vi får se när det blir bloggning, kanske efter åtta ska iaf försöka hinna med allt. :) 


Inatt drömde jag två sjuka drömmar, eller ja dom va inte sjuka men drömde antingen dom två igårnatt eller båda två två gånger inatt!! :o Spännande... xD

Men nu ska jag sluta tjata och hoppa in i duschen och ha kvällen sen. Vi syns kanske senare eller imorgon!! :*

(PÅ TISDAG SKA JAG KLIPPA MIG, YEEEES! <3<3) 

Puss&Kram






Av Elin - 19 januari 2014 14:33

Vad tycker ni om min nya design på bloggen? Säg er åsikt! :)

Själv tyckte jag att det blev ganska bra, bättre nu med den blåvita bakgrunden. Men jag blev helt enkelt nöööjd! <3

 

Av Elin - 19 januari 2014 01:00

Nu ska jag allt sova, för jag börjar bli sjukt trött! :) Och det ska verkligen bli gött o sova, hoppas bara att jag får sova lika bra som jag sov ''inatt'' och att jag sover läääänge imorn!

Men nu får ni alla sova så himla gott så ses vi senare idag. Godnatt <3





Av Elin - 19 januari 2014 00:20

Har äntligen fått upp min header!!!! Blev så in i helvetes glad!!!!!!!!! (Ursäkta språket!) 

Men det var inte direkt den jag skulle ha, för jag fick för mig och göra en ny så det gjorde jag och blev väl ganska nöjd med den, kanske inte direkt den finaste men jag är nöjd och jag lär mig om jag gör fler och fler. Men fick mycket mer färg på bloggen och ja är galet glaaa'h! Vet inte om jag ska ha en färgad bakgrund mitt upp i allt, vad tycks? Kommentera! :) 


När jag skulle ladda upp headern så blev jag så himla nervös.. tryckte på spara och det stod bara och laddade så jag höll på och skrika ut ''faaaaaaaaaaan!'' Så jag stängde ner allt för jag blev så iriteerad, och vet inte varför men gick bara in på min blogg så såg jag att den va uppe, TOPPEN! :)

Men glad för bloggen nuh, yeeeeah! <3 Puss&Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards