elin-mylife

Direktlänk till inlägg 18 januari 2014

Vad har man gjort idag?

Av Elin - 18 januari 2014 23:30

Idag har jag haft en rullande dag och äntligen gjort något bra! 
På förmiddagen typ tio i tolv drog jag, Sarah och Dennis till stan, vi tittade runt lite i olika butiker och så köpte vi en pyjamans åt lillen. :) pyjamasen var jätte gullig! Vi har pratat om allt möjligt och det var varit skönt och roligt. 
När jag kom hem så satte jag mig och lyssnade på musik, spelade också kort/dator? (Dement haha) 

Iaf, efter mamma kommit hem så gick jag på en promenad, för jag kände mig lite dyster. :/ Men efter jag gått halvvägs så blev jag äntligen på bättre humör så jag sprang lite och hoppade och stojade med musik och med Trisse hihi.

När jag väl kom hem så fixade jag och mamma lite fågelmat åt fåglarna för det behövdes verkligen så nu äre fullt och förhoppningsvis finns det för ett tag. 

Mamma och jag fixade mat, tacos. :) Mamma och jag är bäst på och göra mat, haha, nämen tycker att det är super roligt och laga mat, speciellt med mamma, för jag lär mig så mycket av henne. 

Fast när maten och allt var klart så hade jag verkligen ingen matlust.. maten för mig är helt borta, all mat är bara äcklig. Smakar inte alls gott längre och allt, bara uuuschigt! :/ Tog för mig mat så mycket som jag orkade men sen fick jag höra av mamma, pappa och Ida att jag inte alls åt mycket så blev typ tvingad och äta mer, men enligt mig äter jag hur jävla mycket som helst... inte kul! :/


När vi ätit så gick jag och lyssnade på musik igen, kollade på videos och sen försökte jag sova för jag var svintrött men tyvärr funkade de inte så låg vaken och bara låg och tänkte på min ''dröm''<3

Har också varit sjukt dyster och iriteerad mellan eftermiddagen och kvällen.. så tillslut ville jag bli glad så frågade pappa om vi kunde spela pingis och fick inte direkt nåt riktigt svar av honom för självklart kollade han på hockey..  så då gick jag tillbaka till mitt rum, sjukt ledsen och kände mig inte bra men som tur var så kom pappa in som räddaren i nöden och sa att vi skulle gå ut och spela. Blev glad efter en stund vi spelade och kände mig nöjd, var sjukt kul och som sagt kände mig fri, äntligen! :) På kvällen har jag suttit i soffan och spelad wordfued mot mamma och vann, yeah haha. 

Kollade också på P3 Guld och det var sjjjukt bra, älskar verkligen de programmet. För er som inte vet vad de är så är de att artister kan vinna olika priser, vem som varit årets artist, årets band osvosv. 

Nu ska jag lyssna på musik och spela nåt spel antagligen. 


Ha en bra kväll/natt Puss&Kram<3






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards