elin-mylife

Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

Sjuk dag xD<3

Av Elin - 16 januari 2014 20:15

Kära vänner. Idag har dagen varit bättre än gårdagen och tisdagen och det känns bättre med. Visst känslorna finns där men det hoppar helt enkelt upp och ner för mig.. :/ 

Men dagen var bra, har varit allmänt trött bara, som vanligt. Dagen var som vanligt i skolan, alltså först musik och hillar verkligen inte musik längre.. vi pratade om blues och sen spelade vi instrument som vanligt och det suger! :/ På tekniken testade vi på dion och den funkade för mig ''damn'' ;) sen så tog vi isär sladdar under hela lektionen och det var kul faktiskt haha. 
Matte, No, so och idrott hade vi resten av dagen! På idrotten körde vi en lek, svårt och förklara men vi skulle iaf få tag på ätrpåsar och jag fick tag på den sista och så skulle jag springa till mitt lag med den så skriker jag ''jaaaaaa'' och får voicecrack... så PIIIIINSAMT, sen på de håller jag på och drar mig också HAHA. SÅ LYCKAT! XD 

Sen helt plötsligt när vi vunnit kommer en kille i mitt lag och ger mig en kram O,o jag bara; ''okej ...'' haha sen mitt i den leken ska en mitt lag hämta mig för jag är ''fångad'' XD så flyger han in i mina boobies HAHAH asså shit...

Han kommer med uttrycket: ''ooojjdå!'' xD Skrattar just nu åt de! 


När jag kom hem så pratade jag med Sara för hon var här och fyllde höpåsar. Ida och jag gjorde mat. Jag övade på engelskan och spanskan. Jag har också hunnit tagit en lång dusch för jag börjar få så förskräckligt ont i magen! Om jag har så här eller värre vill jag verkligen inte gå till skolan imorn... :/ men missar ändå sjukt mycket i skolan om jag stannar hemma, ska iaf försöka gå. Får droga droger. 

Men nu ska jag kolla över svenskan för min lärare ska ha in den imorn men ger den istället på måndag (det går bra också sa hon).. för jag hinner verkligen inte!!!

Juste glömde säga de xD Idag på morgonen... (jag åker tyvärr taxi) :S men iaf när jag ska gå in i taxin så ska jag sparka av mig snö, så fastnar jag med vänster sko i dörren!!! Och där står jag i typ två minuter, sen utbrister jag till chauffören: ''JAG SITTER FAST''! Så börjar hon asgarva åt mig hahaha. ;) Jättekul xD 

Puss&Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards