elin-mylife

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Elin - 15 januari 2014 20:20

Bra/Dålig/sådär? <3

Av Elin - 15 januari 2014 20:02

Idag gjorde man ett svenskaprov och det gick förhoppningsvis super bra! Det kändes iaf jätte bra! :) Läste också några sidor i boken efter provet. 
Jag har också haft spanska. Engelska, lärt mig mer om grammatik och sånt shit. Matte och då jobbade jag med en kompis och vi jobbar jätte bra, visst det kan ju bli att vi bli oensiga med vissa svar men det löser sig tillslut haha. Men det var kul

Sist så pratade vi om att skolan skulle åka till säfsen och jag orkar och vill verkligen inte de! Suger så in i hel*ete!! Har aldrig varit där, men vi kommer hem efter fem, snö, kallt och har allmänt tråkigt. #fml :/ jaja, hänger väl med och tråkar, för tror de här är med på betyget.......

När jag kom hem så var vi barnvakt åt Dennis, så har lekt pch sprungit runt med honom m.m Jag har också gjort engelska och spanskaläxan och det gick bra.


Dagen har inte heller varit så bra, mår bara sämre och sämre och känner mig bara otryggare och otryggare! Blir också bara tröttare och fryser fan bara mer och mer, mina ögon är som två stora röda blodbollar :/ Om jag kunde och vågade skulle jag bara skrika ut just nu och gråta. Ta med min nalle, mobilen och en filt och lägga mig i skogen, helt jävla ensam. 

Får ta en dag i taget, se om de här verkligen funkar mer för just nu kommer bara tårarna
Ha en trevlig kväll, ska själv försöka de. #Peace Puss&Kram


Ovido - Quiz & Flashcards