elin-mylife

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Elin - 14 januari 2014 20:01

Dagen har varit bra men hatar tisdagar....  dem är verkligen ''uschiga''!

Som sagt, har inte varit på topphumör idag, har tvingat mig vara glad ibland.. :/ har också varit sjukt tråkiga lektioner! 

Först svenska och då rättade vi ett häfte som vi gjort och det gick bra. Vi fick också reda på vad vi skulle göra på svenskalektionerna och ja.
No i 80 min, men det var okej kul inte det roligaste men ja det gick! Har allt lärt mig saker såklart och det var ju bra hehe. Fick jobba med en jag inte direkt tyckte om, han är jobbig men sen när vi jobbade så är han rätt så okej, det ät väl så att jag inte bara känner honom det kan ju liksom vara så. 
Jag börjar också bli bättre vän med killarna i klassen och det tycker jag är roligt och bra, ibland känns det faktiskt verkligen roligare och vara med killar, det har jag nästan alltid tyckt, men det stoppades ju eftersom jag blivit mobbad för de.. allt är så jävla sjukt! Förr när man gick i trean till sexan gick det inte att en kille och tjej va, men nu helt plötsligt i högstadiet går de, vad är liksom skillnaden?! Om jag kunde spola tillbaka så skulle jag fortsatt varit med min killkompis och skitit i hatet och allt men det gick inte, det tog så jävla hårt i hjärtat! 

All jävla mobbning och att en tjej och en kille inte kan va ska bort! En kille och en tjej kan visst vara, inget fel med de, det är princip samma sak som när två tjejer el killar är. 

Shit.. är så förbannad och ledsen när alla sånna här tankar kommer upp


I skolan hade vi bild och då skulle vi få välja vad vi ville göra, är sjukt svårt och beskriva så kan tyvärr inte de xD men det var väl att det skulle vara någon utställning så skulle vi få fotografera olika saker, måla, göra graffiti eller nåt helt annat. :) Jag jobbar med Asha och Alice och tror vi skulle måla? 

På son fortsatte vi jobba om grekerna, svarade på frågor och gjorde nyhetskrysset. 

Stannade i skolan i typ 40 min och så tränade jag och Asha på inför svenskaprovet (vi var på läxläsningen) och det gick väl helt okej. 
Pappa hämtade mig, schysst som faaen xD när jag kom hem åt vi hela familjen, sen övade jag på engelskaorden och på spanskan och det gick bra :) visst failade ibland men sånt händer. Har också övat på svenskan och ska göra det en gång till så får skynda mig med bloggandet

Duschat och kollat på Farmen. 
Är också på jävligt dystert humör.. har så jävla mycket press på mig. En sak är säker.. snart orkar jag inte mer, jag är så jävla säker

Ha en bra kväll och syns imorn

Puss&Kram ♥


And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain
Just smile back..
And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain
Just smile back... 

SO

Av Elin - 14 januari 2014 13:40

Snart har hela dagen gått och det ska bli så jävla skönt och sluta! ;)

Ska stanna med en Asha efter skolan som jag skrev igår för vi ska träna inför provet blabla.

Nu ska jag ha so.. men jobbar med Alice så det går nog bra och förhoppningsvis blir vi klara. Börjar nu Puss&Kram

Skapa flashcards