elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

Veckans sista dag då..

Av Elin - 12 januari 2014 19:06

Redan söndag, alltså betyder de att helgen är slut då om några timmar! Alltså så fort man hunnit slappna av är det skola, jätte tråkigt men förhoppningsvis går den här veckan fort också :) 

Dagen har varit att man fått sovmorgon till kvart i tio, åt frukost och läste en bok från skolan. Hehe

Annars så på förmiddagen duschade jag håret för jag kände verkligen att det behövdes... har ni något tips för och slippa fett hår? Jag behöver verkligen tips.. för jag får fett hår typ varannan dag och det är inte alls rolig! Visst jag duschar faktiskt håret varannan dag men inte kul och gå til skolan och håret är fett.... så tipsa gärna olika saker eller lägg in länkar på sidor med tips! <3 Allt behövs just nu.


Jag har också följt med pappa till lilla konsum och ärligt utanför mötte jag en man som liknade Robert Pattinson as mycket!!!!! Jag tänkte; OMG!! Och har sett han en annan gång och han är en riktig snyggisch... xD Haha

När vi kom hem så väntade vi på Sara, Linus och Dennis, så när dom kom så klädde vi på oss riktigt mycket, gjorde en brasa och grillade korv :) Var jätte mysigt, men sjukt kallt! ;) Var gottit också.

Jag har också busat med Lille Dennis och visst, ibland kan han vara riktigt jobbig men ibland funkar de. Jag måste bara ge det tid, fast det är jobbigt när han får all uppmärksamhet typ!.. 

Har också suttit och läst ännu mer i boken från skolan och har läst 100 sidor om man plusar med från igår. Och känner mig sjukt bra, nu när jag läst boken eller ja mer än hälften så tycker jag att den är ganska bra, spännande! Förföljaren heter den, tipsar den.

Duschade också kroppen och nu chillar jag. Ska göra det resten av kvällen med, kanske måla naglarna vi får se.
Men ha en bra kväll! Puss&Kram <3<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards