elin-mylife

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Elin - 12 januari 2014 20:00

Älskar tranbärsjuice, det är så himla gott!!!!! Det kan jag också tipsa :D<3
Fullt med vitaminer och sjukt gott m.m

 ♥

#Älskatranbärsjuice!<3<3


Av Elin - 12 januari 2014 19:06

Redan söndag, alltså betyder de att helgen är slut då om några timmar! Alltså så fort man hunnit slappna av är det skola, jätte tråkigt men förhoppningsvis går den här veckan fort också :) 

Dagen har varit att man fått sovmorgon till kvart i tio, åt frukost och läste en bok från skolan. Hehe

Annars så på förmiddagen duschade jag håret för jag kände verkligen att det behövdes... har ni något tips för och slippa fett hår? Jag behöver verkligen tips.. för jag får fett hår typ varannan dag och det är inte alls rolig! Visst jag duschar faktiskt håret varannan dag men inte kul och gå til skolan och håret är fett.... så tipsa gärna olika saker eller lägg in länkar på sidor med tips! <3 Allt behövs just nu.


Jag har också följt med pappa till lilla konsum och ärligt utanför mötte jag en man som liknade Robert Pattinson as mycket!!!!! Jag tänkte; OMG!! Och har sett han en annan gång och han är en riktig snyggisch... xD Haha

När vi kom hem så väntade vi på Sara, Linus och Dennis, så när dom kom så klädde vi på oss riktigt mycket, gjorde en brasa och grillade korv :) Var jätte mysigt, men sjukt kallt! ;) Var gottit också.

Jag har också busat med Lille Dennis och visst, ibland kan han vara riktigt jobbig men ibland funkar de. Jag måste bara ge det tid, fast det är jobbigt när han får all uppmärksamhet typ!.. 

Har också suttit och läst ännu mer i boken från skolan och har läst 100 sidor om man plusar med från igår. Och känner mig sjukt bra, nu när jag läst boken eller ja mer än hälften så tycker jag att den är ganska bra, spännande! Förföljaren heter den, tipsar den.

Duschade också kroppen och nu chillar jag. Ska göra det resten av kvällen med, kanske måla naglarna vi får se.
Men ha en bra kväll! Puss&Kram <3<3 

Av Elin - 12 januari 2014 00:29

Idag så har dagen faktiskt varit ganska bra! :) 
Vaknade efter nio, sköntskönt och då gick jag upp och åt frukost med mamma o pappa. Sen så hjälpte jag mamma med och ta bort julen, så himla skööönt!! Nu är typ allt borta, vad vi vet, förutom granen men den skulle mamma ta bort på måndag. :) Tyvärr så var jag inte på så bra humör då, var iriteerad och jävligt ledsen, så jag pratade knappt tyvärr gick bara runt och hjälptte till och lyssnade på musik. +Jag och Ida bråkade självklart, är så himla trött på de, men som sagt ''syskonkärlek''. Efter att vi tagit bort alla julgrejer så gick jag, mamma, Ida, Trisse och Jack på promenad. Var sjukt kallt ute så jag gick jäkligt snabbt, frös som attan så när jag kom hem så drog jag av mig mina brallor, tog på mig andra, satte mig under ett täcke och spelade sims xD Hahah! Blev också röd på låren för att jag frös och det kliade där jag var kall/frös och det var inte så roligt kan jag ju säga

Annars idag så har vi i familjen gått på bio, vi kollade på ''hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann'' (jävligt långt namn) Den var bra, kände mig inte så skrattig tyvärr men den var bra! :) Kolla på den, filmtips! 

När vi kom hem så spelade mamma, pappa, ida och jag pingis och det var riktigt kul!!! ''I'm lovin it''

Vi har också chillat vid tvn och kollat på hypnotisören och den var också sjuuukt bra! :) Men så här var min dag och kväll, nu strax ska jag iaf sova för jag är as trött, men först blir det en sista video. 
Sov gott allt gött fölk, puss&kram <3<3


Hypnotisören: 

Hundraåringen:

Av Elin - 12 januari 2014 00:07

Hej&ho! Sorry för att jag inte bloggade igår (lördag) men gjorde helt enkelt annat.. mitt humör var också så där under dan men nu är det bättre och är riktigt trött nu. Ska antingen blogga när jag vaknar idag eller om en liten stund efter jag kollat bloggar och videos, hoppas vi syns då! Puss&Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards