elin-mylife

Direktlänk till inlägg 6 januari 2014

Hos Hanna!

Av Elin - 6 januari 2014 19:03

Idag vaknade man typ tio? Sen låg jag kvar och ''drog'' sig lite i sängen i en halvtimme, hehe. Åt frukost och fixade i ordning mig och sen skjusade mamma mig till Hanna :) Var där till typ halv sex, för då kom Tobbe och hämtade mig. 
Men vi har gjort lite olika, kört sanning och konsekvens, haha, kanske inte det roligaste när man bara var två men aja. Sen bakade vi bröd och dom blev super goda! Haha, vi failade också lite när vi gjorde bröden.. blev lite deg överallt, såå varnar e; kör inte med elvisp xD haha men vi fick att ett gott skratta!!! 

Sen kollade vi på Saw II (2) och den är såå bra, läskig och så. TIPSAR! 
Vi stekte också korv och åt de. Sen pratade vi ännu mer osv och så prövade vi blanda mjölk och apelsinsaft och kan bara säga de: GÖR INTE DE! Vi höll på och spy flera gånger, mest Hanna men jag gjorde nästan de med när jag svepte i nästan hela glaset. Alltså den SMAKEN! Var så himla äckligt!!! Har smaken fortfarande i munnen.. uschfyblää!

Nu sitter jag också vid datorn, såååklart! Haha.. men vet inte vad jag ska göra. 

Åt också gurka förut och det tycker Trisse om så jag gav han flera bitar, lite roligt haha. 
Om två dagar börjar också skolan, fuck yeah! Nä men vårterminen brukar gå ganska snabbt eftersom det är massor med lov men vi får väl se

Ha den bra så ses vi i nästa inlägg, puss&kram <3


 
 
Ingen bild

natalia

6 januari 2014 21:43

Kul! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards