elin-mylife

Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

Tag. För jag har as tråkigt!...

Av Elin - 5 januari 2014 21:48

1. Har du några husdjur? -Japp tre styckna :)
2. Namnge 3 saker som är fysiskt nära dig. -Ehm? Vet inte xD
3. Hur är vädret just nu? -Det är mörkt, kallt, haha
4. Har du kört? Isåfall, har du kraschat? -Nej jag har inte kört :)
5. Vilken tid vaknade du i morse? Jadu.. tio, halv elva
6. När var sista gången du duschat? -Idaag
7. Vilken var den senaste filmen du såg? Hm.. vet inte. Tror det var Hur många kramar finns det i världen
8. Hur löd ditt sista meddelande? -Har inte mobilen här nu men aja. 
9. Vad är din ringsignal? -Någon random
10. Har du någonsin varit i ett annat land? -Japp :) I Danmark
11. Tycker du om sushi? -Neej fyy! 
12. Var köper du dina matvaror? -På coop 
13. Har du någonsin tagit medicin för att hjälpa dig somna snabbare? -Nej 
14. Hur många syskon har du? -Tre
15. Har du en stationär dator eller en laptop? -Laptop :)
16. Hur gammal kommer du att bli nästa födelsedag? -15!
17. Har du kontaktlinser eller glasögon? -Om jag ska erkänna, jag har glasögon, men hatar dom +jag ser as ful ut i dom så använder inte glasögonen!
18. Vill du färga håret? -Kanske
19. Berätta något som du planerar att göra imorn. -Ska vara med Hanna :3
20. När var senaste gången du grät? -Igår.. 
21. Vad är din perfekta pizza toppning? -Skinka och ost tror jag xd
22. Vilket föredrar du -hamburgare eller cheeseburgare? -...hamburgare

23. Har du någonsin haft en all-nighter? -Nja, typ
24. Vilken är din ögonfärg? -Gröngula 
25. Kan du känna skillnaden i smak mellan Pepsi och Coke? -Neej, de är precis samma sak, bara att namnet är olika.


Puss&Kramar


 

 
 
Ingen bild

natalia

6 januari 2014 02:26

Har också glasögon jag typ vägrar använda ;)

Elin

6 januari 2014 18:27

Ja usch.. inte alls kul och ha de! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards