elin-mylife

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Elin - 5 januari 2014 21:48

1. Har du några husdjur? -Japp tre styckna :)
2. Namnge 3 saker som är fysiskt nära dig. -Ehm? Vet inte xD
3. Hur är vädret just nu? -Det är mörkt, kallt, haha
4. Har du kört? Isåfall, har du kraschat? -Nej jag har inte kört :)
5. Vilken tid vaknade du i morse? Jadu.. tio, halv elva
6. När var sista gången du duschat? -Idaag
7. Vilken var den senaste filmen du såg? Hm.. vet inte. Tror det var Hur många kramar finns det i världen
8. Hur löd ditt sista meddelande? -Har inte mobilen här nu men aja. 
9. Vad är din ringsignal? -Någon random
10. Har du någonsin varit i ett annat land? -Japp :) I Danmark
11. Tycker du om sushi? -Neej fyy! 
12. Var köper du dina matvaror? -På coop 
13. Har du någonsin tagit medicin för att hjälpa dig somna snabbare? -Nej 
14. Hur många syskon har du? -Tre
15. Har du en stationär dator eller en laptop? -Laptop :)
16. Hur gammal kommer du att bli nästa födelsedag? -15!
17. Har du kontaktlinser eller glasögon? -Om jag ska erkänna, jag har glasögon, men hatar dom +jag ser as ful ut i dom så använder inte glasögonen!
18. Vill du färga håret? -Kanske
19. Berätta något som du planerar att göra imorn. -Ska vara med Hanna :3
20. När var senaste gången du grät? -Igår.. 
21. Vad är din perfekta pizza toppning? -Skinka och ost tror jag xd
22. Vilket föredrar du -hamburgare eller cheeseburgare? -...hamburgare

23. Har du någonsin haft en all-nighter? -Nja, typ
24. Vilken är din ögonfärg? -Gröngula 
25. Kan du känna skillnaden i smak mellan Pepsi och Coke? -Neej, de är precis samma sak, bara att namnet är olika.


Puss&Kramar


 

Av Elin - 5 januari 2014 20:15

Har duschat, så är fräsch och luktar göött! Orkidéerna är i vatten och väntar på dem. Kvällen ska sittas framför datan i vardagsrummet med familj. Det blir en soft kväll! Väntar också på kikmeddelande från Hanna, aaanswer me please. :) 

(LOL HAHAH FICK DET PRECIS NÄR JAG HADE SKRIVIT DE!!) HAHAHA!!!! :D


Var ju hos Anna och Tobbe idag och det var kul! Äntligen få se hur hon bor och hur Tobbe kommer bo! Yes, han ska väl flytta dit snart och det blir kul. Huset ligger en stund från Kristinehamn, men vad spelar det för roll? Vi kanske inte direkt ses lika mycket när han flyttat dit bara.. :( det är jag lite ledsen för! Men aja. 
Huset var riktigt fint och mysigt, ''aviiiis'' haha. 

Så där så pratade vi, fikade och så, omg dom hade gjort världens godaste pepparkaks/chokladcheesecake med lingon ♥_♥ det får ni testa, tyvärr har jag inget recept på de, men kan ju antingen fråga eller kolla google. Hon har också aaaaaas söta små kattbebisar, åh älskar dom! Var nästan på väg och sno med en hem, hihi ;) nejdå, snor inte saker men ni fattar ''ironi'' 

Sen så när Tobbe visa oss runt i huset så berättade han att dom förlovade sig igår och jag tänkte bara; WHHHHHHHHHHHHHAAAT?! :D Blev as chockad men jätte kul för dom! Önskar dom verkligen all lycka och kärlek nu och hoppas det håller föralltid och alltid! <3 :) 

Men det var bra, känner att jag också börjar lära känna henne mer, dock pratar jag inte så mycket.. :/ 


Nej nu ska jag ta upp blommorna ur vattnet men vi ses självklart i nästa inlägg!! Puss&Kram<3


Av Elin - 5 januari 2014 14:59

Idag är det söndag och jag har i princip inte gjort någonting!

Imorse låg jag kvar i sängen till typ elva och fick ett sms av Sara som frågade om i skulle gå på en promenad och det ville jag såklart. Så jag hoppade upp från sängen, klädde på mig, fixade till mig och åt frukost. Så efter 10 minuter så kom dom typ. Vi gick i typ 40 minuter och det var extremt skönt, fick mig att tänka på annat än gårdagen.
När jag kom hem satt jag mig vid datorn, kollade bloggar och annat. Sen sims en stund. :) 
Och om en timme blir det att åka till Anna och Tobbe och se hur Anna bor och vart Tobbe kommer bo sen.
Resten av dagen vet jag fasen vad jag ska göra. Duscha ska jag iaf göra ikväll och då blir det långdusch förhoppningsvis. 


Det är något jätte konstigt när jag hoppar i duschen :S börjar tänka på att om jag duschar längre än 10-15 minuter kommer vattnet ta slut så jag får panik och skyndar mig och duscha. Vad fasen är det med mig?

Jomen varje gång är de, kan inte heller tänka på andra saker då när jag börjat tänka så.. jätte träligt :(
Ha en fortsatt bra dag, puss&kram <3





Skapa flashcards