elin-mylife

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Elin - 4 januari 2014 22:15

Nu har jag lyckats fått ur mig lite ilska och har helt enkelt fått ett annat humör. Men jag mår lite bättre och nu är jag bara lite nere och trött. 
Blev på bättre humör med musik och kommentarer! :) +att jag fått tänka ut

Så ska spela sims strax också..

Jag vill tacka för alla gratulationer, betyder sjukt mycket och såklart för alla kommentarer!!! <3

Men i helhet om jag ska berätta hur det känns och vara fjorton (fjortis hahah) så känns det bra. En dag närmare och bli vuxen och börja jobba o allt sånt som man vill. Slippa skolan m.m :) Fast egentligen är det skönt och vara barn men inte och gå i skolan.. haha, äre bara jag? 

Imorn blir det kanske promenad med Sara, Linus och Dennis. Sen dra iväg till Anna och Tobbe :) Blir förhoppningsvis en bra dag men ofc ska jag ju va ensam hemma med pappa.. #fml! Går säkert bra, men tänker inte säga ett ord. 

Nä, nu skiter vi i och prata om honom! :) 

Vill bara säga att igår hade jag rekord många läsare på bloggen och jag blev sååååå glad, ni anar inte!!! Tack igen :*

Nu ska jag sluta tjata, ha en bra kväll. Puss&Kram <3






#LoveKent! <3


Av Elin - 4 januari 2014 20:45

Av Elin - 4 januari 2014 20:08

Mitt födelsedagsfirande började inte alls bra! Min pappa har varit sur hela jävla dagen ända sen igår när mamma pratade med honom (det behöver vi inte gå in på nu) och det hände så här idag.

När vi fikade så sa mamma att vi skulle akta duken, sen så ''spilde'' han på den och då började dom bråka, sen orkade jag inte med dom så jag skrek åt han och gick till mitt rum och smälde igen dörren för jag blev så jävla trött på honom!
Sen kom han in i mitt rum, jag skrek åt honom att gå ut och berättade allt som jag tyckte.. var så arg på honom att han har förstört min dag och jag är också så jävla ledsen på honom. Den var en super bra dag igår och han var jätte glad sen i nästa sekund sjunker han djupt i mina ögon... kommer inte kunna prata med honom på flera dagar om han inte inser att ett ''förlåt'' behövs! 
Pappa, du sjönk i mina ögon nu..förstår du hur det känns?


Men efter det så fikade vi, blev på lite bättre humör men skakade så jag vet inte vad, skakades och svettades. Hade också en jäkligt stor klump i magen och den kommer finnas där ett tag.

Vi badade Dennis, pratade lite och så körde Sara, mamma och jag ett spel och det var kul! Är super nöjd med mina presenter iaf! Två nagellack, ett kit med olika grejer som man kan ta på nageln osv och sen pengar :) (Bilder kan komma nån annan dag..)
Så tack för dom mamma <3 

Nu ska jag sitta vid min musik och tänka. Hur har er dag varit i helhet? 

Nu behöver jag verkligen nån och skriva med :( Puss&Kram

Av Elin - 4 januari 2014 16:18

1. Vilken dag fyller du år? -Fjärde Januari

2. Hur gammal fyller du år? -Fjorton 

3. Fårt du frukost på sängen när du fyller år? -Japp, men inte i år

4. Hur firar du din födelsedag? -Med min familj och släkt. 

5. Vad önskar du dig/vad har du fått? -Vet inte vad jag önskar mig, spela roll. Hittills har jag fått nagellack och en kalender. :)

6. Tycker du det är roligt och fylla år? -Nja, ibland, ibland inte!

7. Hur ska du fira de här/nästa år? -Med familj/släkt eller vänner :) 

8. Hur var/är din födelsedag? -Helt okejj!

9. Bästa födelsedagsminnet? -Vet inte :) 

Puss&Kram 

Av Elin - 4 januari 2014 16:08

Riktigt bra enligt mig! <3

Av Elin - 4 januari 2014 15:59

Om en timma kommer Sarah, Linus, Dennis och Tobbe. :)

Sitter just nu och skriver med min underliga kusin? Hahah... och själklart lyssnar på musik :)

Mamma och jag var och handlade förut lite olika saker, mat och sånt. Sen så gick vi in i en annan affär som ligger inne å coop och duktig som jag var så tappade jag ett nagellack!! Hahah så jäkla klumpig jag är, men som tur så var det helt! Tyckte det var as pinsamt så kollade inte bak eller nåt, fortsatte bara ''kolla'' xD 

Nej har inget mer och skriva, uppdaterar senare. Men ha en fortsatt bra dag mina kära! <3 Puss&Kram


Av Elin - 4 januari 2014 12:00

Jaha, då har man blivit fjorton år och fjortis! 

Super ;)

Har fått grymt mycket uppvaktning med grattis och allt från många personer, grymt tacksam och glad för de! Vill bara tacka alla för de. 

Har redan fått en present av Tobbe och en av Hanna. Bilder kommer! Av tobbe fick jag en kalender med brandmän på, hahaha, som en skämtpresent, fick en förrförra året också fast i julklapp ;)skämt och sido.Sen kom Hanna och lämnade en present och jag fick ett suuuuuuuuuuper fint nagellack, det är nästan så jag inte kan ta emot de! För det känns som det kostade flera hundra spänn och är så fiint! Men jag är så tacksam ni ska bara veta. Det betyder så mkt! <3

Så funderar på om jag ska ta på mig de nu eller när Hanna och jag ska vara :)

Men tacktacktack!


Idag ska vi nog ''fira mig'' så vet jag inte vad som händer mer idag. Ska iaf måla naglarna strax :)

Puss&Kram (uppdaterar senare!)


Sämstaste bilderna ever, men tyvärr var batterierna slut i kameran så ja....... ska ta bättre iaf på nagellacket :)

       



Ovido - Quiz & Flashcards