elin-mylife

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Elin - 2 januari 2014 00:30

 ♥



Av Elin - 2 januari 2014 00:15

Om två dagar fyller jag år! Omg, är så spänd, vill inte fylla år!! :O
Alltså visst jag vill, men jag vill inte bli äldre, känns ju som livet snart är slut när åren går så fort och jag blir äldre!

Fast livet ska väl vara så här helt enkelt.. men fatta om två dagar och typ om 1-2 timmar blir jag ''fjortis''! xD 
Fjorton år.. shit..! ;) men kommr inte bli som typ alla andra, tänker inte röka, snusa, supa/dricka, sminka mig som en ''clown'' alltså mina kompisar gör inte de så ta inte åt er!!! Men finns andra som jag sett, så ta absolut inte åt er mina vänner och om ni vet om det själva <3


Jag ska iaf vara mitt precis gamla jag, det lovar jag, ska inte förändra mig, om det inte är att jag förändaar mig med och våga mer saker det skulle jag vara glad och våga mer ;) Men fatta, om två dagar och 1-2 timmar....

Puss&Kram <3




Av Elin - 2 januari 2014 00:08

Haha, så jäkla rolig xD 

Av Elin - 2 januari 2014 00:00

Kan börja med och säga ''god fortsättning till er alla!<3'' 

Idag har det varit en slapp dag, har knappt gjort nånting men det var skönt och bara chilla, fast nu på kvällen blev det sjukt tråkigt!

Mamma, pappa, jag, Dennis, Linus och hundarna gick på en promenad iaf och det var riktigt skönt och komma ut! Vi var ute i kanske 45-60? Vet inte säkert men aja. Vi var ute en bra stund och det var skööönt!

Sen så har vi fikat, vi köpte pizza, åh min favoritmaträtt!! (NOT) Nejmen det var faktiskt ganska gott idag, jag tog en kycklingrulle, mums och vi köpte på en annan pizzeria idag och det var en mycket godare kycklingrulle. 

Sen så har vi typ bara tagit det lungt och latat oss :S

Nu sitter jag och skriver med Hanna på skype, najs de, spam kollar också ask på en speciell person men han svarar ju fasen aldrig :(..  kommer få vänta i dagar, månader, år på svaret!

Över till annat; 


Mamma och jag har kommit på ett ''nyårslöfte'' typ. Mamma röker TYVÄRR och vi ska försöka göra så hon slutar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D och vi började redan idag. Hon ska röka mindre och mindre ciggaretter varje månad typ. Eller ja förut rökte mamma 15 cigg per dag och ja det är sjukt mycket det vet jag och mamma själv och nu ska hon försöka att bara röka tio den här månaden (vet att det är många, men fasen bättre än 15! Så ska vi trappa ner, så om hon klarar bara 10 den här månaden ska vi trappa ner till åtta/sju nästa månad osv osv, hoppas att ni förstår! Det är ju inte bra att hon röker och det är inte bra för mig heller eller i hennes omgivning, för om hon röker så får vi i oss lite rök också, låter sjukt men det är sant... så nu ska jag stötta henne till 1000!!!! Förhoppningsvis kommer det gå bra för henne och jag litar på henne att hon inte fuskar, för jag ska kolla när hon tar bort dom andra ciggaretterna och har bara 10. Dock så tror jag inte att hon fuskar, men man kan ju aldrig vara helt säker. (Idag rökte hon inte ens tio ändå, åtta tror jag, bättre än inget!)
Sen ska mamma, pappa och jag gå promenader tillsammans eller själva då. Mamma måste få upp konditionen och det måste pappa också.. pappa börjar få en mage som farfar (äppelmage) och det är inte alls bra! Farfar fick hjärtinfarkt för att han har en sån mage.. låter konstigt men en liten del beror på den. Pappa har insett de själv och de här året ska vi köra!! Kommer också stött honom till 1000! 
Vi ska också göra rund/bordpingis minst en gång i veckan :) så det ser jag nog mest fram emot!


Vi körde ju rundpingis igår i över en timme typ och det var sjukt kul osv!! Men nu har jag as ont i min vad(muskel), tror jag typ sträckte den eller nåt för jag kan inte sträcka ut benet och gör ont när jag går :/ inte lika kul men vafan man får tänka posetivt!

De här året började bra, och jag ser fram emot detta och nu ska vi förhoppningsvis köra på tillsammans och göra de så bra som möjligt. Kommer stötta er mamma och pappa nu och finns om det blir jobbigt, men ni får inte fortsätta i den sitsen som ni är i just nu, ni mår inte bra, kommer må sämre i framtiden och jag vill VERKLIGEN INTE att nåt ska hända er!

2014, nuuuuu köööööööööööööör viiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss&Kram<3<3<3







Ovido - Quiz & Flashcards