elin-mylife

Direktlänk till inlägg 2 januari 2014

Blogg tag <3

Av Elin - 2 januari 2014 17:43

För att jag ska få tillbaka mitt glada jag får jag göra nåt som jag gillar, svara på frågor, så vi gör en liten tag! :) 


1. Vad hetar din blogg? elin-mylife.bloggplatsen.se
2. Vad är bäst/sämst med att blogga? Det bästa är nog alla kommentarer och att självklart blogga! Det som är sämre är att man kanske inte hinner blogga, vet inte vad man ska skriva om och sånt.
3. Favorit blogg? Har två favvo så kan inte ta en! Men Hannas och Natalias :)
4. Vilken sida bloggar du på? Bloggplatsen.
5. När började du blogga? 2012
6. Vad är ditt mål med din blogg? Att jag ska lyckas med och få ganska många läsare, ganska svårt men man kan ju alltid försöka! :)
7. Hur är din blogg om du fick beskriva den med tre ord? Känslor, vardag och musik?
8. Bloggar du mest med mobil elr data? Med datorn!
9. Vad fick dig att börja blogga? Har hört om folk som bloggat och sett olika bloggar och då blev jag så sugen själv 
10. Vad är ditt tips till alla nya bloggare? Kör på! Någon dag kommer du lyckas!!

Puss&Kram 

 
 
natalia

natalia

2 januari 2014 19:17

Åå tack :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

2 januari 2014 20:13

Lungt ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards