elin-mylife

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Elin - 2 januari 2014 22:23

 <3






Av Elin - 2 januari 2014 22:13

Imorn ska jag med pappa på jobbet! Ställde klockan på kvart över 5 och så drar vi iväg typ vid 06 på morgonen. Taggar som fasen :) Som ni kanske vet så kör pappa lastbil, och jag tycker verkligen om och följa med honom på jobbet!

Vet inte när vi kommer hem, men kanske vid 16 så uppdaterar på kvällen hur det var och vad jag gjort.
Får gå och lägga mig snart också.. men kommer inte kunna sova, hihihihi.. men ska väl va vaken en stund till. 
Ses imorn, pussar&kramar! <3

Av Elin - 2 januari 2014 21:06

Nu har jag fått en header iaf, det var inte precis den här jag skulle ha gjorde en egen.. men tyvärr funkade inte den på bloggen.. så länge får ni nöja er med den här, men den är iaf lite fin så. ;)

Har fixat till bloggen också som ni ser men skulle ändrat den mer men tyvärr så fuckade de upp ''suck'' :( kanske ordnar sig för ha skickat ett mail till dom på bloggplatsen så vi får se vad dom säger framför allt, om jag skickade de rätt :S)


Har också pratat ut mig på en hemsida, (bris) om hur jag mår och ja skönt och bli av med de. En som jobbade där gav mig rådet att gå till ungdomsmottagningen men vet inte om jag ska göra det helt ärligt.. vi får se hur jag gör!
Nu ska jag tråka mig vidare, har så sjukt tråkigt!!!!!!!

Men ha det gött, puss&Kram

Av Elin - 2 januari 2014 20:23

Nu har jag fixat en ny omröstning så rösta på, den finns på vänster sida på bloggen så rösta på! Det skulle vara intressant och veta hur ofta ni besöker min blogg ;)

#Röstarösta<3<3!

 

Av Elin - 2 januari 2014 17:43

För att jag ska få tillbaka mitt glada jag får jag göra nåt som jag gillar, svara på frågor, så vi gör en liten tag! :) 


1. Vad hetar din blogg? elin-mylife.bloggplatsen.se
2. Vad är bäst/sämst med att blogga? Det bästa är nog alla kommentarer och att självklart blogga! Det som är sämre är att man kanske inte hinner blogga, vet inte vad man ska skriva om och sånt.
3. Favorit blogg? Har två favvo så kan inte ta en! Men Hannas och Natalias :)
4. Vilken sida bloggar du på? Bloggplatsen.
5. När började du blogga? 2012
6. Vad är ditt mål med din blogg? Att jag ska lyckas med och få ganska många läsare, ganska svårt men man kan ju alltid försöka! :)
7. Hur är din blogg om du fick beskriva den med tre ord? Känslor, vardag och musik?
8. Bloggar du mest med mobil elr data? Med datorn!
9. Vad fick dig att börja blogga? Har hört om folk som bloggat och sett olika bloggar och då blev jag så sugen själv 
10. Vad är ditt tips till alla nya bloggare? Kör på! Någon dag kommer du lyckas!!

Puss&Kram 

Av Elin - 2 januari 2014 17:15

Den här dan har jag inte gjort nåt typ!

Vaknade av att telefonen ringde, fint.. så jag insåg att jag inte skulle få sova mer så upp och åt, fixade till mig och sånt shit, sen har jag inte gjort något på hela dan. Har suttit vid tvn men mamma och sen datorn i min ensamhet. Har inte varit den gladaste personen heller idag, lyckan igår gick från 100 till 0, fattar de inte! :( känner också att jag inte direkt har hängt med.. sen nu när bloggplatsen och min bloggsida fuckar så är jag bara på sämre humör.. kan jag inte bara.. dö?!

Resten av kvällen ska jag försöka överleva och hoppas att jag kan fixa min blogg och sånt. 
Puss&Kram

 <3

Av Elin - 2 januari 2014 16:36

Går inte och lägga upp en ny header på bloggen!!! :( De andra funkar nu men inte och lägga upp en header.. blir fan ledsen på skiten!

Det är nästan så att man vill säga ''Adiós Bloggplatsen''! </3

Av Elin - 2 januari 2014 15:34

Nu har bloggplatsen börjat sega sig och cpa som faaan och är otroligt trött på de! 

Kan ju knappt komma in på min sida och blogga!!! Är sur, trött och allt på den här sidan..! Ni måste fasen göra något åt sidan, snart överbelastas den här sidan så det krashar! Usch och fy
Uppdaterar senare eller snarare när bloggplatsen börjat funka igen....... Puss&Kram..

Ovido - Quiz & Flashcards