elin-mylife

Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

Nyårsaftonen <3

Av Elin - 1 januari 2014 12:41

Igår så var de ju nyårsafton (tror inte nån missade de) men iaf då så åt vi tre rättersmiddag xD 

Sen så pratade vi

Kollade på klipp från 2008 när vi var i Danmark, då när vi såg på den var det sjukt många skratt!

Vi spelade rundpingis i över en timme typ. (Det är mammas, pappas och mitt nyårslöfte att vi ska spela bord/rundpingis minst en gång i veckan, det är super bra! Sen så dushade jag en snabbis
Sen så målade jag naglarna, men failade så jag tog bort de.. så gick vi till Sara och Linus +två kompisar var där till dem så vi firade ''in'' 2014 tillsammans! Där stannade vi en stund. Sen hemma satt jag mig vid datorn en stund, la mig och kollade på klipp osv. Men när jag lagt mig kunde jag inte somna!! Var inte ett dugg trött :o så vaknade halv elva :3

Idag tror jag att mamma, pappa och jag skulle på en promenad! Men vi får se vad som händer. Kommer en tag idag iaf (kanske!)

God fortsättning på er! <3 Puss&Kram 

 
 
Ingen bild

natalia

1 januari 2014 14:40

Ååå vad mysigt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards