elin-mylife

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 17 december 2013 20:29

Chattade nyss med en kompis och vi pratade om det jag skrev igår på bloggen och ja.. det va inte direkt kul men sanna ord som hon skrev! Hoppas iaf att det blir bättre mellans oss, jag är ju inte arg/sur på er/dej..

Åh varför är mitt liv så här?! Det är inte rättvist.. :( kan inte allt bara ta slut!? ''Tittar bort mot dom vassa knivarna''


I skolan så hade vi svenska och då körde vi typ ''På spåret'' och det var kul! :)
Sen NO och då kollade vi på film, ehm vad hette den nu igen? Grown ups! Den var rolig hihih, så medan vi fick kolla på film så fick vi gå ut och höra vad vi fick för betyg i matten, kemin och biologin och det gick bra. Tänker inte säga vad jag fick för betyg men är nöjd! :) 
På bilden så fick vi städa.. :s haha sen fick vi måla lite vad vi ville 

Och på son kollade vi på julkalenderna, pratade och så körde vi nytidskrysset. Det var också kul :)) 

När vi slutade så gick jag hem och tog sällskap med Alice och Amanda A, dem är schyssta tycker jag nu när jag lärt känna dom mer. Påväg hem fick jag en så jäkla smärta i magen så jag kunde knappt gå, var helt öm i hela magen! Usch, kunde inte heller röra magen för jag fick ont :( hade det några timmar efter jag kom hem också men nu är det typ borta 

När jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, duschat, kollat datorn/film, pratat med familjen och försökt måla naglarna men misslyckades totalt så jag tog bort de haha. 

Nu lyssnar jag på musik som vanligt. Ska väl borsta tänderna strax och sova, tröttis här :) Puss&Kram <3



Av Elin - 17 december 2013 16:51

Har sjukt ont i magen så jag orkar inte blogga nu. Är så jobbiga smärtor så jag får vila. 
Skriver kanske senare

Puss&Kram<3<3

Av Elin - 17 december 2013 08:34

Nu har jag hunnit gjort en ny omröstning, så rösta på!

Här har ni en bild vad omröstningen handlar om

 



Puss&Kram


Av Elin - 17 december 2013 08:19

Nu är det tisdag, en dag närmare lovet så jävla gött. 
Idag är jag faktsikt gladare än igår så det är super! Vi börjar tio i nio och vi ska ha svenska, hoppas vi gör något kul haha.. 

Sen ska vi kolla på någon film på non, vet inte vad det blir men ofc uppdaterar jag när jag kommer hem. Sen bild.. uuuuuusch och sist so. Men vet tyvärr inte om dagen kommer vara så som jag skrev. 

Kommer hem typ kvar i fyra eller nåt för jag går hem men ska försöka skynda mig. : ) 

Har väl inte mer och skriva nu. Men vi syns efter skolan, Puss&Kram <3


Av Elin - 16 december 2013 20:15

Förlåt att mina inlägg inte har varit så bra idag men har helt enkelt inte varit på topp! :/
Ska försöka bli lite gladare som igår typ men det är jobbigt när man har en depression, ja jag har antagligen de. 

Men ska försöka klara mig denna veckan i skolan och se fram emot ett härligt lov så jag bara kan tänka på mig själv det är de jag behöver i första hand. Men om det inte hjälper så ber jag om hjälp av familjen. 

Imorgon slutar jag tio i tre så då går jag hem (men det kommer väl regna då som vanligt) men jag kommer hem vid typ kavrt/tio i fyra så det blir väl blogginlägg som idag. 
Ge något tips vad jag ska göra för inlägg imorgon, det skulle vara jätte bra! 

Har iaf två-tre inlägg i hövvet men kanske gör nåt extra så kommentera :) skriver just nu ner vad jag ska göra för inlägg, har kommit på fyra ;) men kommentera ni med så skriver jag upp dom, men om dom inte kommer upp imorgon kommer dom såklart upp typ på onsdag!

Strax ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen o kolla på Pewdiepie. 

Puss&Kram :*


Av Elin - 16 december 2013 16:22

Mina favorit plagg är jeans och nån tröja, t-shirt elr långärmad, spela roll 

Kram

Av Elin - 16 december 2013 15:37

Måndag igen.. nu mår jag inte bra som vanligt! Det började men att jag mådde skit imorse eller jag var sjukt illamående, kunde knappt äta frukost och så har det varit hela dagen och är så fortfarande, mår så jävla pyton. Skulle bara kunna spy upp en elefant känner jag, är också trött och nere. 

Jag är helt förstörd.. :( vill bara gråta men det kommer ingenting! 

Skoldagen ska vi inte ens prata om, visst vi gjorde knappt nånting men den har inte varit bra ändå. Har skrattat och log flera gånger men det är annat, kompisar, känner att dom inte finns kvar! Inte i skolan iaf

Jag vill verkligen inte att det ska bli som förut i skolan.. 

Vill bara få ur mig allting, skulle kunna skriva flera rader om hur jag känner men jag tror inte ni vill läsa om de, mitt äckliga liv. 

Tårarna rinner, äntligen får jag fram de istället för att bara sitta och vara nere..

-Jag rör mig tyst, hör inte hemma här, jag är vålnaden..
-Tänk vad man kan göra med en liten kniv..


När jag slutar i skolan: 
Måndag; 14.50

Tisdag; 14.50

Onsdag; 13.50

Torsdag; 14.50

Fredag; 12.00
Puss&Kram.. <3




Av Elin - 15 december 2013 20:30

Har du åkt moped någon gång? Japp!

Har du busringt någon gång? Haha ja

Vilken är din favorit bland tecknade serier? Family guy tror jag

Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice tror jag

När besökte du ett sjukhus senast? Det var ett tag sen, men den femte mars/april

Vad är du tacksam för idag? Hm vet inte.. att jag har en familj och vänner? +Att jag har känslor för en kille och att jag klarat mig hittills

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Kvart i sju

Var köper du dina matvaror ifrån? Vi handlar nog mest på coop

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Väninna 

Har någon någonsin kallat dig lat? Jaa

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nepp, usch! 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Vet inte, kanske

Är du blyg inför det motsatta könet? Beror på vem det är, men ja/lite

När flög du senast? Flyger just nu, har vingar vettu!

Hur många stolar står kring ditt köksbord? Sex

Kan du några andra språk? Lite engelska och spanska

Har du gråtit offentligt? Tyvärr ja

Kan du kasta macka? Haha nej är sämst på de

Vilken är din mammas hemstad? Häääär

Din pappas hemstad? Degefors i think

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nja, beror på vem det är och om han/hon är äldre än mig så ja

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Simon, haha..




Ovido - Quiz & Flashcards