elin-mylife

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 19 december 2013 19:28

Älskar början... ''Hailie, I know you miss your mom, and I know you miss your dad'' <3

Av Elin - 19 december 2013 18:13

Det känns som att vi har känt varann i flera år även fast det bara är några månader.. Du är så jävla go och snäll! Du betyder också jäkligt mycket. Det går inte och beskriva. När jag är ledsen så kan jag skriva till dig men det händer väl inte så ofta  för då känner jag mig bara konstig.. nejmen du är så snäll. En sånn vän som du är skulle alla ha! Du är alltid glad, jag förstår inte hur man kan vara de och du har fullt upp nästa hela tiden

Jag skriver inte de här bara för att få uppmärksamhet eller något sånt, nej. Jag skriver de här för att de är vad jag känner

Jag hoppas att vi verkligen kommer vara vänner länge och att vi ses snart! Det skulle vara sjukt skojsigt. 
Fortsätt va den du är

Puss&Kram <3




Av Elin - 19 december 2013 15:39

Wow.. har varit den bästa dagen i skolan på länge! :) 

Jag är på gott humör och känner mig alltså bra. Det spritter i kroppen och skulle bara kunna skrika ut. Den känslan får jag inte alls ofta men nu när den är här så ska jag göra nytta av de!! <3 

Jomen det har varit en jätte bra dag: 
Först på morgonen sjöng vi olika jullåtar, sen delades vi in i grupper och skulle gissa låtar, artister/grupp och det gick bra och var kuuuuuuuuul. :) 

Sen fick vi en kort rast och så skulle vi gå till Maxi. Eh vi hade fått tusen kronor till själva vår klass så vi skulle köpa något till klassrummet och vi köpte alla olika saker, egna koppar, ljus, en liten julgran, färgpennor mm. Så köpte jag en lite choklad för vi skulle se på film sen. 

När vi kom till skolan hade vi lunch och det var julbord. Men efter det kollade vi på film, vad hette den? Man in black. Den var sådär. 

Har också lärt känna Emilia mycket mer och det känns så jävla bra. Vi var i princip hela dan och det var super. 
Blev också skrämd av min dröm man.. omg, blev as rädd men det gjorde inte alls nånting!... <3 Fucking drömmar, varför kan det inte vara verklighet? <3<3 Skulle göra allt för att ska bli vi!!!!!!!!!!! 
Pappa var schyst och hämtade maaaaaaaaj. Så nu sitter jag framför min andra babe (datorn) och lyssnar på musik, ofc, ofc!!!


Imorgon är det siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiista dagen i skolan innan jullovet och det är så spännande!!!!!
Vi ska först spela spel och se på julkalendern, sen kolla på någon julshow och sen får vi våra betyg! ''Spänd''

Men nu ska jag göra nåt annat. Är så tråkigt väder ute så kan inte gå på en promenad :(
Lyssnar väl på musik elr nåt. 
Vill också tacka alla läsare som kikar in!!! Är super glad <3 

Puss&Kram

Av Elin - 18 december 2013 18:30

(Förlåt för dåliga bilder!)

Från Lager 157;

Black Label klänning


Ginatricot;



Bubbleroom;

RUT&CIRCLE Nicolina Dress Black <a href=Bubbleroom.se" data-index="1" />


VERO MODA Hattaway Tube Dress Black <a href=Bubbleroom.se" data-index="1" />

Bonprix;

Spetsklänning, BODYFLIRT, jade/svart

Klänning, RAINBOW

Paljettklänning, BODYFLIRT

<3







Av Elin - 18 december 2013 15:25

Av Elin - 18 december 2013 15:07

Jahapp ännu en dag till gjord i skolan och vi kommer bara närmare och närmare lovet! Så jäkla gött

Just nu sitter jag och lyssnar på musik & mumsar på en apelsin det är verkligen drömfrukten ♥_♥ hihi

Kom hem för typ 20/30 min sen.

Ikväll blir'e väl att Ida och jag gör maten själva för mamma jobbar och pappa jobbar med men till sex typ.. det ska bli wook, det är jag och Ida typ bäst på. Haha <3 

Annars ska jag ta det lungt, tror jag? 


I skolan så har vi haft svenska och då kollade vi på en film, sen så skulle vi haft språk men det blev ej så så kollade på julkalendern, sedan så hade vi engelska och fick göra lite roliga hitta ord osv. På matten skulle vi haft en annan lärare men hon/han kom aldrig så vi kollade klart på gårdagens film :p den var sjukt bra! 

Klassåd och då pratade vi om olika saker och så körde vi två lekar. Bra skoldag! 

:)<3 Är också glad just nu. 
(Bara så ni vet, alla dom här dag 13 och så är slut nu ;)

Men det kommer säkert andra inlägg för jag skrev ju ner några men dom kommer kanske upp sen, annars om jag inte har nåt för mig på datorn så kommer dom upp strax, annars ikväll men håll utkik som sagt :) 

Vi ses i nästa inlägg Puss&Kram



Av Elin - 18 december 2013 12:16

Nu snart är skoldagen över och jag längtar sååå tills vi slutar!

Har ätit för kanske 10-15 min sen och det var inte alls god mat men man får väl vara nöjd över maten?

Slutar tio i två och vi börjar tio i ett igen. Vi ska ha klassråd tror jag och det kommer väl bli ganska roligt för vi pratar ju typ bara och det är gött ;) 

När jag kommer hem ska jag...... blogga! Haha sen försöka sjunga efter att jag nu varit förkyld m.m

Ska sen berätta att imorse klippte jag av en bit av mitt hår :s heheh badass!

Men vi ses Puss&Kram <3<3<3


Av Elin - 17 december 2013 20:59

1. Gå barfota i snön

2. Rädda någons liv

3. Rida på en strand 

4. Få en ganska ''känd'' blogg, haha drömmar...

5. Sova under bar himmel

6. Åka till Spanien

7. Flyga helikopter/flygplan 

8. Bada i ett vattenfall

9. Gå fram till en främlig och säga; Tjena kexet står du här och smular eller är du den jag väntat på?

10. Gå ur gymnasiet (studenten) och känna att jag verkligen lever och att jag klarade de 


(Hade skrivit denna för någon vecka sen så nu får ni se den igen haha)

Skapa flashcards