elin-mylife

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 26 december 2013 12:32

Nu har man varit ute på en promenad iaf i 50 minuter. Det var sjukt skönt och komma ut på en promenad och det tyckte Trisse också, hihi! :) 

Men det var kallt ute, fy.. HAHA jag gick också och dansade för jag lyssnade på musik, sen helt plötsligt står vår granne i skogen, var så himla pinsamt!! xD har hunnit gjort lite mappar till bilder på datorn, bilder till bloggen och övrigt ;) 
Nu ska jag ta mellanmål (banan) och spela sims, mums! :) Sen ska jag göra lite effekter på vissa bilder så vi får se hur det går ;)

Lovade ju er bilder så här kommer de! Puss&Kram<3 

(Bilderna laddas upp as segt så det är därför inlägget kommer upp en stund efter :S)

                               

 



Av Elin - 26 december 2013 11:30

Nu sitter man ensam hemma och är det till halv två, kvart i två, där någonstans! Skönt de. 
Så typ nu ska jag och Trisse på en promenad i de fina vädret, yeah! Ska också spela lite sims, var sjukt länge sen och ska göra djuren till människor och försöka göra dom så lika som möjligt fast människor, svårt och förklara men aa. Senare ska mamma och jag till mormor också, om jag orkar haha. Nä men ska väl följa med dit. 

Har just tagit lite bilder, fick lite tråkigt så här kommer dom, ha en bra dag! 
Puss&Kram

(Tar med kameran på promenaden!) 

            

 



Av Elin - 25 december 2013 23:10

Oj vilken seg dag och kväll det har varit :S har också på något sett varit stressad och haft tråkigt! Störande...

Har bara suttit vid datorn och tvn.. kollade också på Mammas pojkar med pappa och Ida. :P 

Och nu snart ska jag kolla på någon film, funderar på en skräck, men kommer dö när jag tittar själv haha. Men det får nog bli de! Hur har eran kväll varit babes? <3 Puss&Kram

Av Elin - 25 december 2013 19:27

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hm..  ja det tror jag. 

Hur har ditt 2013 varit?

Helt okej, både bra och dåligt, men med familjen och kompisarna vid min sida funkade de. 

Blev du kär i år?

Japp!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Den 5 april.. det var då jag ramlade av Molly. Finns säkert något mer datum jag aldrig kommer glömma för de här året men inte vad jag kommer på nu. 

Vad är din största framgång 2013?

Haha nej har nog inte gjort någon framgång.. enligt mig är det väl kanske bloggen då, att jag kommit så här långt och att folk vill läsa om mitt liv. Det är helt otroligt och sjukt kul!

Bästa köpet?

Mitt bästa köp... haha jag vet inte ;)

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder tror jag. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Bloggen självklart! Men också alla människor jag träffat de här året! :)

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Hm.. vet inte 

Vem har du umgåtts med mest? 

Familjen självklart, men också Hanna, Amanda.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja....

Vart reste du under 2013?

Norrland. 

Är det något du kommer sakna från 2013 och vill ha 2014? 

Nej inte vad jag vet nu. 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Var med min goa familj! 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Japp! Verkligen! Om jag inte mådde så himla dåligt, om jag inte hade blivit ihop med ''G'' och att jag inte ridit Molly. +Alla bråk. 

Vem saknade du?

Tina

De bästa nya människorna du träffade? 

Har många bra kompisar! Men bra är Emilia och Alice :) 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 

Har inget och säga till mig själv men ska försöka göra så detta året blir bra! Ska må bättre, bli piggare och mycket mer! +Umgås med kompisar mkt mer! <3 

Puss&Kram (Gör gärna den här på er blogg och kommentera er blogg så kan jag läsa erat :D)

Av Elin - 25 december 2013 17:25

 

Rösta på bloggen, går ej och göra på bilden så på bloggen, hihi! :)
Puss&Kram <3

Av Elin - 25 december 2013 17:17

Kommentera om ni tycker att bilderna är bättre än förut eller sämre! Vill gärna höra era åsikter nu. Bra/sådär/dåliga? Själv tycker jag att dom här var lite bättre än mobilbilderna, men kommentera nu! <

Puss&Kram 

Av Elin - 25 december 2013 17:08

Nu kommer ni säkert få bra bilder på bloggen och bilder oftare? Det kanske inte kommer komma bilder varje dag men ska försöka att ni ska få bilder några dagar i veckan. Vet inte säkert om dom blirr bra på bloggen men ni får helt enkelt vara nöjda med dom! <3 

Puss&Kram 

Sorry att dom blev åt fel håll och mina fina finnar... :S Enjoy! ;* (det är meningen att inte hela fejset ska vara med xD)

   

Av Elin - 25 december 2013 16:42

Nu har jag fixat mitt hår med ''plattången'' eller ja det är olika grejer som man kan ha på den så man får vågit rakt m.m den är super bra! Visst det gick ej så bra och göra med den för jag är ovan som f*n och fick två bränskador i ansiktet... en på kinden och på pannan så det svider och ömmar som faaaaaaaaaaaaaaaaaaan! :( Har tagit vatten på men det hjälper inte.. och mamma kommer hem kvart i tio!! Hur kommer de här gå? 

Men har tagit bild på mobilen men kan inte få ur simkorte.. hahah åh!!! Men tog med mammas kamera så ska försöka överföra dom bilderna till datorn och om det funkar så förhoppningsvis kommer ni få bättre bilder och bilder från irl oftare! :) Önska mig lycka till! (Bilderna kommer förhoppningsvis i ett annat inlägg) 

Puss&Kram <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards