elin-mylife

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 4 december 2013 20:20

!Krig!

!Bråk!

!Mobbning!

!Prov!

!Läxor!

!Vara arg..!

!Vara trött!

!Människor som beter sig som svin, är bitchiga och annat!

!Vintern..! 


Imorgon kommer dag 8 :)

Av Elin - 4 december 2013 20:16

Är det bara jag som har problem med bloggplatsensidan?! Jag kommer inte ens in på själva sidan, det står att jag måste hämta den igen.. vad är det som hänt!? Men då vet ni ifall jag inte bloggar... kram..

Av Elin - 3 december 2013 20:00

Har just nu sjukt ont i halsen och vet knappt vad jag ska göra.. jag kan knappt hålla ögonen öppna heller men känner mig inte ett dugg trött, det är själva ögonen som är de.. jag håller alltså på och få en jäklig förkylning! Så hoppas den kommer denna veckan så jag kan göra proven nästa vecka. Men helst vill jag slippa och vara sjuk. 
Vi får se om jag går till skolan imorgon för jag känner mig inte så kry, är också täppt i näsan. Men jag ligger och kollar på: ''Tomten är far till alla barnen'' så jag känner mig på bättre humör iaf :) hoppas iaf att det blir bättre!
Kramis :*

Såhär som på bilderna känner jag mig nu


http://www.swefilmer.com/tomten-ar-far-till-alla-barnen-1999/tomten-ar-far-till-alla-barnen-1999-video_d0767138a.html   <- Länk till filmen

Av Elin - 3 december 2013 17:38

1. MUSIK! Det är typ mitt liv.. kan inte klara en dag utan de för då är min dag förstörd typ 

2. Mina vänner/familj!

3. Hästar

4. Blogga!

Finns myckemycket mer jag gillar men där har ni fyra saker iaf som jag gillar och det är ingen placering vem jag gillar mest, för mest isf är min familj och vänner, sedan musik och så vidare. Men vi ses imorgon med dag 7 ;) <3

Av Elin - 3 december 2013 17:30

En dag närmare är vi till helgen och jullovet! Längtar som fan till jullovet nu, pallar inte skolan och alla jävla prov och läxor. Men nu denna och nästa vecka ska jag ta i allt jag kan för på söndag nästa vecka skriver som in betygen!! Så jag hoppas att jag verkligen ligger bra till, men på utvecklingssamtalet sa läraren att jag är godkänd i allt tror jag :) 
Nu till annat, ja det är tisdag, tisdagar som verkligen är hemska och tråkiga! Och ja den var väl helt okej.. först svenska och då gjorde vi svenskaförhör på verb och sånt skit och jag klarade de, fick 22/28 poäng, så jag är nöjd hihihi

Sen NO och vi hade labb (Amanda, jag och Hanna labbade tilsammans) och det var väl kul, bara det att jag blev sjukt jävla illamående efter allt så jag känner fortfarande att jag vill spy usch :( men jag kan berätta: Eh, vi skulle typ ta socker ur en banan eller vad an säger? Så vi mosade bananen och tog den i vatten, så silade vi och ja.. sedan smakade jag och Amanda på vattnet (vi hade silat bort den mosade bananen så det bara blev typ ''vatten'' kvar. Ja iaf, jag och Amanda smakade på de och  jag höll på o dö, det var inte gott! Sedan sa jag; -Ska jag smaka på de här? (den mosade bananen) och dom sa ju ja så jag tvekde först men sen bara slängde jag i mig det och där dog ja.... det var så jäkla vidrigt hahahha! Känner smaken i munnen EUW!

Fy! Det ska jag aldrig göra om, eller jo om jag får 1 miljon kronor så skulle jag göra de haha. #MONEYMONEY 


Över till annat :) Vi har också haft bild och so. Vi slutade tjugi i tre, gött de så mamma var gullig och hämtade mig så när vi kom hem gjorde Ida, mamma och jag mat. #Enchiladas Det var så in i nordens gott!!! PRÖVA DE eller så kan vi göra det tillsammans ^^ 

Nu chillar jag efter jag övat på spanskaläxan, blir mer öva sen och juste... ska duscha också! Haha, vi får se om jag bloggar mer idag, är iaf på bättre humör :) men har sjukt ont i halsen känns som jag kommer få stanna hemma från skolan nån dag.. och mina ögon svider. 
Puss <3

Av Elin - 2 december 2013 21:03

Gud, jag har inte alls många vänner men jag är faktiskt nöjd med vänner som jag har liksom. 
Jag vet inte om jag direkt har nån helt riktig bästa vän men mina närmaste vänner är Hanna, Amanda och Elin! 
Vet inte direkt vad jag ska skriva.. Hanna och Amanda går i min klass och Elin gick i min klass förut i sexan ;) 
Dom är riktigt crazy allihoppa, snälla o ja sånt :) Det var väl de, skulle kunna skriva mycketmycket mer men hinner inte ska kolla på tv Kramis <3

Av Elin - 2 december 2013 20:58

Jag gör inte dag 3 än för jag måste ta en bild på mig när jag var liten/lägga in en på datorn (har inte en på datorn) men vi kör på nummer 4.


Mina måsten: Ha mobilen med mig till skolan! Försöka blogga varje dag! Ge mamma och pappa en godnatt/hejdåkram varje dag, för tänk om nåt händer liksom?! Lyssna på musik <3 Vad mer? JO, plugga stenhårt till ett prov
Ja det är väl mina måsten, puss

Av Elin - 2 december 2013 20:45

Hej på er mina underbara läsare, förlåt att jag inte har skrivit nåt.. men slutade tjugo i fyra så sen när jag kom hem försökte jag få in svenskan i huvudet, sedan följde jag med mamma till stan så vi hann och prata o sånt. Det var kul och har fått upp mitt humör lite grann efter de, ja jag har inte varit på så bra humör tyvärr.

Annars idag var jag i skolan, så på morgonen hade vi akt och då pratade lärarna om veckan och sa vad vi skulle göra för nåt på friluftsdagen, endel fick lika och endel fick andra. Jag ska vara i skogen och jag taggar lite grann, skönt att slippa en vanlig skoldag!

Sen slöjd och det var inte alls kul, det var där mitt humör bara blev sämre och sämre, ledsen och lite sur.. men jag blev iaf klar med min tröja och den blev så jävla ful! Vill nästan bränna upp den, hahah usch men jag ska ha den till pyjamas

Matte

SO
Spanska/språk

Engelska, men engelskan var lite rolig iaf, men det var väl för att jag lyssnade på musik och jobbade själv osv. :)

Men det var de, sen när jag kom hem och skulle arbeta med svenskan så såg jag att jag hade med NOMAPPEN och inte svenskan!!! Så jag blev så jävla arg på mig själv och tänkte att nu failar jag på provet, så ja.. jag bröt ihop.. ;/ la mig under sängen (hahah) 

Men som tur vad fixade sig, jag tog ju med en svenskabok från skolan i fredags så förhoppningsvis fixar jag de men tyvärr har jag inte gjort svläxan så läraren kommer väl få  damp på mig och kastar nåt i huvvet! Är helt säker att hon gör de för hon är konstig xD 
Men ha en bra kväll allihoppa, kommer hem efter fyra imorgon så vi ses på kvällen. Kramar!!! <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards