elin-mylife

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 7 december 2013 10:24



Jag är livrädd för att leva

Och jag är dödsrädd för att dö

Men älskling vi ska alla en gång dö

Ja, vi ska alla en gång dö..

Ja, vi ska alla en gång dö..

Vi ska alla en gång dö..

Vi ska alla en gång dö..
Vi ska alla en gång dö..                  <3



Av Elin - 7 december 2013 10:06

Åh ja, jag är så jäkla sjuk! :( 

Jag vaknade vid typ två inatt och hade as ont i halsen.. kunde knappt svälja, jag var också as snorig! Sedan så hade jag nog feber inatt för jag frös så mycket så det är inte sant. Jag kunde inte heller somna på 1-2 timmar.. usch har varit en så jäkla hemsk natt! Jag vaknade också när mamma gick upp vid sex och svettades ihjäl. Det är så konstigt hur kroppen kan vara, frysa ena stunden och svettas andra. 

Planerna blir helt enkelt ändrade i helgen.. får ligga i sängen, kolla på film, spela sims, plugga kemi och lida med choklad. Ja så blir min helg, förhoppningsvis går jag till skolan på måndag men om jag är så här eller värre imorgon stannar jag hemma EN EXTRA DAG, för jag måste verkligen till skolan på tidag och onsdag för då är det prov och jag vill inte göra dem själv när alla andra har gjort dom. :/ 

Men nu ska jag chilla framför datorn, ska också försöka fixa mig lite så jag ser lite bättre ut och inte ser ut som ett troll, hahah

Hoppas att ni har en bättre lördag än jag, kraaaaaaaaaaaaaaam <3

 



Av Elin - 6 december 2013 22:45

Är du besatt av någonting? Vet inte

Är du rädd för blod? Om det är mycket blod, ja

Beskriv platsen du befinner dig på just nu? I min säng

När vaknade du i dag? 06.40

Hur vill du tillbringa din pension? Tillsammans med min man, resa o sånt

Har du någon gång brutit ett ben? Jaa :( ben i armen..

Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Mjölk, mackor kanske haha

Vad är du på för humör just nu? Sjukt trött! 

Snarkar du? Ja tror de, lite men tyst 

Hur går du helst klädd? Jeans och en tröja

Vilket stjärntecken är du född i? Stenbocken

Vad sa du senast? - Godnatt elr mmh

Har du blivit sydd någon gång? Nej 

Vem är världens vackraste kvinna? Kanske mamma <3

Är du blyg? Jaop..

Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja..

Hur många grader är det ute? Vet inte, minus grader iallafall

Vilken färg har ditt hus? Rött 

Har du svenskt ursprung? Jao, typ. Min mormor är norsk, då är mamma halvnorsk och jag... en tredjedel norsk?

Vem kramade du sist? Pappa : )

Har du gröna fingrar? Jaaaa och är så glad för de!!! 

Har du svimmat någon gång? Usch ja. Inte roligt, fast när man håller på och svimma är det skönt på nåt sätt :o

Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Hahah nej fyfan!

Är du bra på att laga mat? Jag kan iaf laga mat 

När och varför var du på sjukhus senast? För mer än ett halvår sen, i april? Jag hade ramlat av Molly..

Vilket är ditt drömyrke? Floriiiiiist

Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Hm.. löskokta tror jag

Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Jadu.. finns så mycket jag vill uppleva igen.. så jag kan göra om mycket! Men då är det nog när jag är åtta och vi har Tina.. fyfan.. <3:(

Vad gjorde du 8.00 imorse? Var i skolan

Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Vet inte, kanske kolla på film, video elr nåt helt annat 
KRAMIS 



Av Elin - 6 december 2013 22:04

Nu har jag gjort en ny omröstning så rösta på! Det är om ni vill att jag ska göra sånna här sanningar om mig osv. 
#Rösta <3

 

Av Elin - 6 december 2013 21:54

Sorry för att det blir as dåliga bilder här på bloggen, men tar med min mobil och när jag kollar på bilderna i mobilen blir de as bra men sen på bloggen asdåliga! Men vi får liksom ta de, antingen de eller inga bilder alls ;)

Kram

Av Elin - 6 december 2013 20:12

Vilken bra dag eftermiddag/kväll det har varit : ) 
Jag har också haft det lite roligt på köpet och nu blir jag ännu gladare för att jag bloggar, känns så skönt, det känns verkligen när det är dags för mig att jag måste ha HELG! 
Men nu till dagen efterskolan. Jag har faktiskt tagit det lungt! Jag har också hunnit plugga nu på eftermiddagen och nu på kvällen, sedan har jag och mamma gjort lussekatter, super kul!!! (Kommer bilder) 

Sedan har jag också varit ute i snön med Trisse och dampat, då kände jag mig väldigt glad och friiiii!!!! HAHA när vi var ute och dampade så skrek/ropade jag, jag försökte sjunga också men blev typ bara voice crack och då var Linus och en kompis till honom i garaget så dom hörde nog och när mamma sa det så dog jag typ!! HAHAH Men så roligt iaf.

Nu blir det lussekatter och glögg, ses <3<3


                     

Av Elin - 6 december 2013 16:56

Vill bara tacka en en gång för att ni tittar in på min blogg, betyder oerhört MYCKET! <3<3

Av Elin - 6 december 2013 16:45

FREDAG<3 

Det har inte varit en så bra dag. Både fysiskt och psykiskt.. Är jävligt sjukt och så har jag inte känt mig så ''välkommen till skolan'' eller hur man ska säga. Iaf inte med kompisar, har känt mig som en genomskinlig person. ''Suck'' :( så nu efter skolan är jag rätt nere :/ 

Skolan; SO på morgonen och då kollade vi på julkalenderna haha

Spanska; Först förhör på månaderna och jag fick 12/12 poäng! <3 sedan redovisade några om spanien

Engelska; Skrev om mig själv

Svenska; Vi skrev om pronom?

Idrott; Jag var inte med för jag mådde ju inte alls bra så jag och Hanna var tvugna och gå en promenad.. (hanna var inte heller med) 

När vi slutat hämtade mamma,Sara och Dennis mig så åkte vi till Netto, sedan hämtade vi Ida på tågstationen ;) 

Nu annars har jag skurat golvet, läst på kemin, ätit choklad och suttit vid datan... Hehee

Men nu ska jag ta det lungt, kanske läsa på kemin igen och bli förhörd 
KRAM <3

Skapa flashcards