elin-mylife

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 10 december 2013 16:45

Äntligen är tisdagen gjord, den hemskaste dagen i skolan. 

Nä men det har varit en bra dag i skolan faktiskt, förutom provet!!

På morgonen när jag vaknade så var jag hur trött som helst och onte  i halsen.. så funderade nästan på och stanna hemma, mådde inte alls bra då men vi hade ju prov så: Naaae!

Haha kunde knappt prata på morgonen var så hes och min hals var typ borta.

När jag väl var i skolan så lugnade det ner sig men har haft en jäkligt konstig röst hela dagen, har fått voice crack hela dagen typ och lite sånt.. men då har vi bara skrattat åt det så ;) 

Sa ju att jag fick en sugig plats, meeeeeeeen nej jag sitter breve Alice så det är lite bättre, men ville helst sitta brevid Hanna och Amanda men jaja. Nästa gång kanske

På non hade ju vi prov och det gick runt ut sagt SKIT! Kommer få F är helt jävla säker på de! Är så jävla nedstämd för det provet :( ........
Över till annat, resten av dagen hade vi Bild och SO. Det var kul. Vi slutade tjugo i tre idag och pappa kunde inte hämta mig så tänkte jag gå hem men frågade Hanna om jag fick vara hos henne en liten stund och det fick jag, yeees. SKRATT och sånt ja! Råkade till&med skratta så vatten flög ur min mun hahhaha, så himla duktig! ; )

Hanna följde mig en bit när jag skulle dra och hon höll på och dra sig flera gånger, sen när vi sa hejdå och jag gått en bit så gick jag i en vattenpöl!!! HAHA så mina skor blev som en sjö. 

Men nu är jag hemma! Och fick reda på att Trisse hade ätit choklad.. och ja det är inte alls bra, om dom äter för mycket och mörk choklad kan dom dö! Så Ida har nog ringt till vetrinären, vet inte helt.. Stygg vove :S men sånt händer. Vi får bara gålla koll på honom nu för om han beter sig konstigt måste vi dra iväg med han till vetrinären. Uppdaterar kanske senare och så får vi se hur det är med honom. Hoppas på det bästa!


Det som är kvar av dagen ska jag typ bara göra läxor.. eller vi har spanskaprov imorgon så ska repitera de och kanske göra någon matte ifall Ida vill hjälpa mig för vi har ju prov i det också. 

#Fuckmylife. SPANSKAN KOMMER GÅ BRA OCH MATTEN KOMMER GÅ GANSKA BRA, det har jag bestämt nu!!!!

Nä men spanskatime nu.

Ha en bra dag, kraaam 

Ps. När jag gick från brevlådan så drog jag mig typ, hahahah! Ds

Av Elin - 9 december 2013 20:15

Ja nu har jag också börjat fått hosta, såå ska jag bli ännu mera sjuk?! Inte allas kul, men jag ska försöka dra mig till skolan imorgon men jag kan inte helt enkelt lova nåt.. men vill göra provet så slipper jag tänka på det liksom. Men det blir som det blir, VILL INTE MISSA NÅT I SKOLAN SÅ JAG KOMMER EFTER!!! ARGH 

Hahahha. 
Nämen har också fått reda på att vi bytt platser och jag sitter inte direkt breve den bästa.. :/ tyvärr! Men det får väl gå det också, men hur kommer jag klara mig brevid honom i FEM VECKOR TYP! Nu två veckor innan lovet och tre efter? #Fuckmylife


Men kvällen har varit bra, bara extremt trött och halvsjuk :( annars bra. 
Sitter just nu och kollar på Johan Falk, den är faktiskt ganska bra. Tyckte dom var skit förut, men man måste ge allt en chans, ellerhur? 

Ska väl fortsätta kolla, ville bara få ur mig lite grann. Pus&hej! ♥



Av Elin - 9 december 2013 16:47

1. Gå barfota i snön

2. Rädda någons liv

3. Rida på en strand 

4. Få en ganska ''känd'' blogg, haha drömmar...

5. Sova under bar himmel

6. Åka till Spanien

7. Flyga helikopter/flygplan 

8. Bada i ett vattenfall

9. Gå fram till en främlig och säga; Tjena kexet står du här och smular eller är du den jag väntat på?

10. Gå ur gymnasiet (studenten) och känna att jag verkligen lever och att jag klarade de 

Av Elin - 9 december 2013 16:17

Jadu, mina intressen är hästar, dom är liksom delen i mitt liv!

Men mest är mina intressen och sjunga.. det är nästan mitt liv, musik och sjunga. Nu tycker ni säkert att jag är sjuk, men det skulle vara sjukt coolt och bli artist.. fast det är alldeles för många som vill bli det så har ingen chans alls +jag är för blyg och har scenskräck också. :/  

BLOGGA är också mina intressen även fast jag kanske inte direkt bloggar mycket, men jag tycker om det och jag försöker! <3 Men nu har ni fått höra vad mina intressen är, puss <3 

Av Elin - 9 december 2013 16:02

Idag har jag varit hemma och sjukat! Eller ja, jag var kände och vara hemma en extra dag för inatt hade jag jätte ont i halsen och så har jag snorat och varit täppt! Men imorgon ska jag försöka gå till skolan. :) Vi får väl se hur det är i skolan då...

Annars idag har man inte gjort så mycket hemma, kollat på tv/julkalendern/partaj med mamma, gjort lite matte inför provet på onsdag och övat på kemin tills imorgon. Förhoppningsvis går det rätt så bra imorn på non 

Har också tagit det lungt. 
Haha imorse så ringde min klocka (ställde den igår ifall jag skulle dra iväg till skolan) och då så hörde jag nåt men uppfattade inte vad det var. Roligtroligt.. lyckades också somna på morgonen efter att vi ringt till skolan och ja jag kan inte annars de, men var väl så trött i kroppen 

Men nu börjar rätta jag komma fram och det är skönt. Imorgon slutar jag också tio i tre så det är skönt men jag får kanske gå hem och det är väl inte det bästa när man precis varit sjuk? Aja ;)
Men ska slöa mig vid datorn i köket xD 


Hemsk inlägg :S

Ha det bra, kramis <3

Av Elin - 8 december 2013 16:16

Till veckan ska Hanna och ja julhandla. SUPER! :) 

Är faktiskt taggad haha!!!! <3 För alltid så är det roligt

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, spelar spel på facebook och annat ;) 

Har gjort lite mer idag, vattnat blommorna och fixat dom 

Inte så härlig dag men jaja, roligare än och bara sitta o så. 
Jag ska väl hitta på nåt annat sen

Test måla naglarna, duscha o sånt shit ikväll 

Ha en bra eftermiddag i snön <3

Av Elin - 8 december 2013 15:05

Insåg just att header nummer två i förra inlägget hade blivit lite fel, den ska också ha runda kanter som ettan. 
Men då vet ni de, och ja jag vet att dom är lika men jag kunde ej bestämma mig för jag tyckte båda va fina men kanske mest nr 2? Kram

(LOL)

Skapa flashcards