elin-mylife

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

Mitt år

Av Elin - 31 december 2013 17:07

Mitt år har varit både bra och dåligt! Fanns sjukt mycket som stoppade mig, mådde så jävla dåligt, höll verkligen på och försvinna till andra sidan. Men jag lever! 

Har hänt sjukt mycket i år:

*Har gjort nationella prov

*Blivit sviken/varit utanför

*Fick en kille

*Slut mellan honom och mig

*Lyckats bättre med min blogg! <3 

*Fått nya kompisar, en underbar klass och har börjat på en annan skola

*Blivit kär i min ''framtida man!!!''

*Ramlat av Molly och fick åka till sjukhuset

*Slutat dricka dricka

*Fått känna på de tuffa livet, skolan och allt

*Känt hur mycket min familj betyder för mig! 

*Fått en underbar vän som heter Natalia

*Blivit lite gladare på livet, det kan jag erkänna


Finns mycketmkt mer jag varit med om de här året! Men hinner inte skriva allting
Somsagt, året har varit både tufft men också lite lätt

Har gråtit och sagt åt mig själv att dö, men jag har klarat mig. Inte alls själv, utan med hjälp av familj och vänner. Livet är svårt det har jag lärt mig, varje dag kommer en sten emot mig och påminner mig om allt. Allting kommer sitta kvar inom mig. Men det hjälper inte att jag är ledsen över de, måste gå vidare, men det är jävligt svårt. Kommer aldrig bli mitt rätta ja igen, men kan alltid försöka. 

Tårar och min depp finns hos mig varje dag, det får jag leva med, men får vara glad också. 

2014 ska jag försöka acceptera mig själv, inte lätt men allting går bara jag försöker. Mitt tuffa år är snart slut om några timmar, då kommer ett bättre år, men det kommer allt finnas hinder det är jag beredd på!


Hoppas ni är kvar på min blogg nästa år också! Mina fina

Nu önskar jag er ett jätte bra år. Puss&Kram <3

 
 
Ingen bild

natalia

31 december 2013 19:13

Åhh gumman vad söt du är, blir alldeles varm inombords näe su skriver sånt <3

Elin

31 december 2013 22:49

Hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards