elin-mylife

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

Övernattningen +sista dagen för de här året!

Av Elin - 31 december 2013 15:47

Vad kul jag hade både igår och idag! :) 

Igår så gjorde vi massor, först gick vi på en kort promenad i typ 25 min haha. Vi gick i skogen och det var ganska blöt. Sen vad gjorde vi då? Satt vid datorn, spelade sims. Haha, vi gjorde också en challenge med kryddor.

Man tar en sked och häller på kryddor och ja, det är as kul! Men va beredd på illamående :p Vi spelade också sällskapsspel och spelade pingis. FIxade till där vi skulle sova, gjorde dipp och skar grönsaker :D vi gjorde också en smoothie med hallon och jordgubbar! Den blev sååååååå god, den godaste smoothien jag druckit faktiskt. (Recept kommer upp) :) 
När vi gjort klart de, så kollade vi på Saw, en jätte bra skräckfilm och ärligt jag blev rädd några gånger och det brukar inte jag bli, men den var bra, ett filmtips!!

Vi kollde på en till film och den heter; Trust och den var också sjukt bra!

Vi kollade på olika klipp, pratade, skrattade och sånt. Så vid kvart över två, halv tre stängde vi av datorn. :) Somnade typ vi tre. Så vaknade jag tjugo i tolv, var as gött!! :D och Hannie vaknade tolv. Vi låg säkert kvar i över en timma, pratade, såg på olika klipp och sånt. 
Åt frukost, fixade efter oss och spelade kort. Så här är en riktig vänskap, var sjukt kul! Tack för igår/idag <3


Idag är det också nyårsafton, så jävla sjukt! Nyss började vi ju skolan och sommarlovet var över :o vart tar allting vägen? 
Ska fira nyårsaftonen med min kära mamma, pappa och brosan. :) Vi ska äta god mat, spela pingis och förhoppningsvis ha roligt. Hoppas bara att jag kommer orka vara vaken tills tolv :) 

Kommer upp mer inlägg men ha en jätte bra sista dag på året 2013 mina underbara läsare!!!!!!!!!!! De här är så sjukt så tror tårar snart kommer :o

Puss&Kram 

   

Saw;

Trust; 

 
 
Ingen bild

natali

31 december 2013 19:17

Kul att bi hade det så kul :)

Elin

31 december 2013 22:51

Jaa :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards