elin-mylife

Direktlänk till inlägg 25 december 2013

Julafton och juldagen <3

Av Elin - 25 december 2013 15:15

Jag önskar er alla en fortsatt bra jul och allt!

Hade en super bra julafton och dagen idag var också bra. 
Igår drog vi iväg till farmor och farfar vid typ halv tre och när vi kom dit så kollade dom som ville på Kalle Anka, tycker inte att det är så bra längre så kollade inte hehe. Sen så fixade vi lite med de sista av maten, så åt vi.

Vi pratade, kollade på tv och allt annat. Kanske vid åtta? osäker på tiden, men då fick vi julklapparna och jag klädde ut mig till tomte! Haha, var kul men höll på och dö i masken och var lite pinsamt ja. xD Grejerna som jag fick är jag sjukt nöjd med, hihi. 

Så åt vi lite godis och pratade ännu mer och var kvar där till kvart över elva halv tolv. Så när vi  kom hem efter tolv så la jag mig i sängen men ville inte sova så kollade på videos till ett så sov jag som en stock hela natten! Var så jäkla skönt.


Idag så har jag hjälpt mamma med maten typ hela dagen (vi skulle äta julmat här hemma.. hehe) Har också packat upp och kollat på grejerna jag fick. Så har jag tagit lungt :P

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra men hittar på något, eller att jag bara tar det lungt, för tyvärr regnar det ute och är mörkt redan så kan inte gå på en promenad. Om det blir imorgon eller på fredag vet jag inte men ska försöka springa lite då också ;) är ju så jäkla taggad på och springa så jag vet inte vart jag ska ta vägen men ja, vill helt enkelt inte springa i skit väder :S

Nu snart ska jag testa min plattång med olika grejer på så det ska bli sjukt kul och testa. :)

Hörs i nästa inlägg, puss&kram 
Föresten hoppas att ni alla hade en bra julafton?<3




 
 
Ingen bild

natalia

25 december 2013 18:03

Du inte ta bilder på de du fick ?

Elin

25 december 2013 18:49

Kan säkert ta några bilder på dem

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards