elin-mylife

Direktlänk till inlägg 20 december 2013

Fredagkväll

Av Elin - 20 december 2013 21:41

Vilken bra fredag det har varit. En posetiv och fin dag. 

Har allt haft roligt också! Har sjungit och dansat runt i huset som en galning.. bara för att jag har lov nu hihi. 

Har också käkat godis.. 

Jag kollade också in olika gymnasien, eller ja vad jag tänkt att jag ska gå. Antingen blir det florist eller polis! Båda verkligar så in i nordens roliga!! 
Florist verkar roligt för att man jobbar med blommor och får träffa på folk. :)<3

Polis verkar också roligt för att det är spänning, man hjälper folk, får träffa folk och mycketmycket mer! <3;) så jag vet inte vad jag ska välja, men som tur är så har jag typ två år kvar och välja. Men det kommer nog vara svårt ändå.. för jag tycker verkligen om blommor men jag gillar också och hjälpa folk (är ju dock inte bara och hjälpa folk, men ni förstår hur jag menar)

Lägger in två länkar så kan ni få läsa om dom 

Puss&Kram <3:*


Florist:

http://allastudier.se/utbildningar/573044-hantverksprogrammet--florist/

(hittade tyvärr inte nån bra sida men jaja, ni kan ju annars söka på google ;))

Polis: 

http://polisen.se/Bli-polis/

(Ni får klicka er runt på den sidan, står om allt möjligt och är videos och sånt)! :)



 
 
Ingen bild

natalia

21 december 2013 11:19

Vad coolt om du skulle bli polis!!

Elin

21 december 2013 15:49

Ja det skulle verkligen vara häftigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards