elin-mylife

Direktlänk till inlägg 20 december 2013

Detta årets nyårslöften :)

Av Elin - 20 december 2013 19:39

Tänkte snacka lite om årets nyårslöften. Dom var att jag skulle äta mindre godis och dricka mindre dricka.. godiset sket sig, eller ja ibland kan jag allt äta endel men ibland går det bra! 
Drickan för den delen, den går så jäkla bra, har slutat dricka dricka!!! :D Slutade vid slutet av sommarlovet och är jätte nöjd. Jag känner inte alls något sug av dricka och jag mår mycket bättre utan de. Men det är jobbigt om jag t.ex är hon en kompis och hon frågar om jag vill ha dricka och jag säger nej, då känns det som att hon inte tar de bara för jag är där (svårt och beskriva :s).. jag vill att om folk tycker om dricka, drick de och skit i mig! :) Alla ska vara olika så drick ni. Men jag känner att det är sjukt onödigt och lägga ut pengar på sånt som typ bara innehåller socker och massa äckliga medel. 

Jag blir också konstig av de, extremt skrattig och blir helt hyper, sockerkickar osv så nej. 

Så jag tänkte göra ett nytt nyårslöfte.. och det är nog flera saker som jag ska klara 2014. 

Ska jag skriva dom i ett annat inlägg eller den 31? ;) 
Puss&Krm <3

 
 
Ingen bild

natalia

21 december 2013 11:21

Den 31a

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards