elin-mylife

Direktlänk till inlägg 14 december 2013

Bästavän ''test'' <3

Av Elin - 14 december 2013 22:45

DIN BÄSTAVÄN. 
1. Vad heter hon/han? Hanna
2. Hur gammal är hon/han? 13 år och 1 månad 
3. När träffades ni sist? Igår
4. Vad har hon/han för hårfärg? Blont fast hennes riktiga färg är orange
5. Brukar hon/han färga håret? Ja
6. Vilka färger har hon/han haft? Brunt, dip dye, blont, säkert nån mer?
7.Vad har hon/han för parfym? Body splash från VS och säkert någon mer parfym
8. Är hon/han galen? Japp haha
9. Vad är erat första minne? Kommer inte igår vårt första minne, för vi har sjukt många! Men ett minne är när gon ramlade ner från ett träd, haha 
10. Har ni många minnen ihop? Jaa, sjukt många!
11. Vart bor hon/han? I stan
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Tyvärr inte
13. Hur ser hennes/hans klädstil ut? Vanlig
14. Vad heter hennes/hans syskon ? Ida 
15. När träffades ni första gången? 2006
16. Hur träffades ni? På förskolan
17. Vad går hon/han i för sporter? Hon dansar :)
18. Vad brukar hon/han göra på helgerna? Olika, göra videos, blogga, vara med kompisar, m.m
19. Göra efter skolan? Göra videos, blogga, vara med kompisar, plugga m.m
21. Har ni pussats? Nej
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Vi har säkert sagt det nån gång (som vänner!)
23. Har hon/han fräknar? Nej tror inte de 
24. Har ni kollat på film någon gång? Ja, massor av gånger
25. Har ni bråkat någon gång? Japp, men det är sånt vänner gör!
26. Har ni sovit i samma säng? Japp
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Haha, ja det har vi verkligen gjort! 
28. Har du sett henne/honom gråta? Jaa :(
29. Vad gjorde du då? Kunde inte göra nåt, för hon grät till en video.. 
30. Har du sett henne/honom varit riktigt arg? Aaa
31. Har hon/han sett dig gråta? Tyvärr ja..
32. Vad ska ni göra i sommar? Det är ett halvår kvar typ.. men massor av saker förhoppningsvis, skratta, sova över och hon ska kanske följa med till Norrland!! AAAAAAAAAAAAH!!! <3
33. Har hon/han svikit dig någon gång? Alltså.. ja men det är glömt! 
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Jadå
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Det finns inga ord, kan inte tänka mig henne död.. men jag skulle själv inte finnas då
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Jag hoppas VERKLIGEN de!<3
37. Vad är det bästa med honom/henne? ALLT! Hennes humor, personlighet, ja allt!
38. Vad skulle du vilja att hon/han ändrade på? Jadu, en sak. Men egentligen spelar det inte så stor roll.
39. Älskar du henne/honom? Jaa, verkligen!
40. Vill du att hon/han ska kopiera detta och skriva om dig? Haha, spelar inte så stor roll! :)
41. Vad är det bästa ni gjort tillsammans? Finns jätte mycket bra vi gjort tillsammans! 
42. Skulle du ge henne / han pengar om du vann en miljon? Ja det skulle jag! :)

   <3

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards