elin-mylife

Direktlänk till inlägg 14 december 2013

Lördag, farmor/farfar, syrran m.m!

Av Elin - 14 december 2013 21:32

Hej alla söta läsare! <3 
Vilken dag det har varit.. sorry att jag inte har uppdaterat men har inte haft tid och inte orkat. 

Idag så har jag, mamma, pappa och Ida varit hos familjen typ hela dagen. Det var väl ganska roligt, var länge sen jag såg dom så det kändes äntligen och se dom. :) sen när vi kom hem vid typ sex, halv sju så gick vi till Sara och Linus, vi kollade på hockey, fikade och pratade. Var ganska trött men det är väl var väl kul. 

Så har min dag varit och nu ska jag slappa framför datan ;)


Imorgon blir det andra bullar, då ska jag och Hanna äntligen gå på stan och köpa julklappar!!! Kommer förhoppningsvis bli sketa kul
Så vid elva, tolv drar jag till Hanna så vi får se om jag uppdaterar innan, annars så gör jag det på kvällen.
Och så kanske jag hinner med och köra plankan. Vägde mig idag hos farmor.. och ja vi gå inte in mer på de

Alltså funderar på att börja träna på allvar, gå ut och springa men mamma och Ida går jämt på mig om de; Mamma tycker att jag är normalbyggd och Ida iriteerar mig osv. Men liksom jag gör vad jag vill, det är min kropp? 
Vi får se, plankan är ju en bra start :) Gå på promenader också! 
Ja det ska jag börja med. 
Sen när snön börjat gått bort blir det och springa! Min plan.. men nu på julen blir'e väl mkt godis tyvärr men ska försöka och inte äta så jäkla mycket! 
Vill också typ köpa gymkort :o men fett pinsamt om jag skulle gå dit själv! 

Nu ska jag inte prata mer om de, eller man ska vara nöjd med sig själv och inte tänka som jag men vill inte bli ''stor'' och känner att jag är på väg dit.. och jag tänker ALDRIG svälta mig smal! 
Men nu ska jag lyssna på musik, ;) Kramis <3


Har också blivit beroende av Ice crem jump! Omg älskar de spelet!! ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards