elin-mylife

Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Några random frågor <3

Av Elin - 6 december 2013 22:45

Är du besatt av någonting? Vet inte

Är du rädd för blod? Om det är mycket blod, ja

Beskriv platsen du befinner dig på just nu? I min säng

När vaknade du i dag? 06.40

Hur vill du tillbringa din pension? Tillsammans med min man, resa o sånt

Har du någon gång brutit ett ben? Jaa :( ben i armen..

Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Mjölk, mackor kanske haha

Vad är du på för humör just nu? Sjukt trött! 

Snarkar du? Ja tror de, lite men tyst 

Hur går du helst klädd? Jeans och en tröja

Vilket stjärntecken är du född i? Stenbocken

Vad sa du senast? - Godnatt elr mmh

Har du blivit sydd någon gång? Nej 

Vem är världens vackraste kvinna? Kanske mamma <3

Är du blyg? Jaop..

Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja..

Hur många grader är det ute? Vet inte, minus grader iallafall

Vilken färg har ditt hus? Rött 

Har du svenskt ursprung? Jao, typ. Min mormor är norsk, då är mamma halvnorsk och jag... en tredjedel norsk?

Vem kramade du sist? Pappa : )

Har du gröna fingrar? Jaaaa och är så glad för de!!! 

Har du svimmat någon gång? Usch ja. Inte roligt, fast när man håller på och svimma är det skönt på nåt sätt :o

Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Hahah nej fyfan!

Är du bra på att laga mat? Jag kan iaf laga mat 

När och varför var du på sjukhus senast? För mer än ett halvår sen, i april? Jag hade ramlat av Molly..

Vilket är ditt drömyrke? Floriiiiiist

Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Hm.. löskokta tror jag

Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Jadu.. finns så mycket jag vill uppleva igen.. så jag kan göra om mycket! Men då är det nog när jag är åtta och vi har Tina.. fyfan.. <3:(

Vad gjorde du 8.00 imorse? Var i skolan

Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Vet inte, kanske kolla på film, video elr nåt helt annat 
KRAMIS 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards