elin-mylife

Alla inlägg under november 2013

Av Elin - 7 november 2013 18:45

Tjohej!! 

Idag så åkte vi till Karlstad med sjuor. Vi var nämligen på en utställning, det var olika uppfinningar m.m där. Men tyvärr var den inte alls kul! Kunde hellre stannat i skolan.. men det som var kul i alla fall var och åka tåg, älskar tåg! <3 Sedan att vi fick gå runt på stan i Karlstad. Fast själv köpte jag inget, jag hade bara kul med kömpisarna :) 
Vi åkte från karlstad vid 15.40? och var hemma 16.08 så det var gött. Bara allmänt trött haha fast det får man bli efter denna dagen

När jag kom hem så åt jag Wook, mumsii och så fick vi besök av farmor och farfar +Linus kom en stunder efter.

Har också hunnit tagit en dusch och nu ska jag kolla en snabbis på datan för strax ska pappa och jag spela PINGIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jätte kul! :)<3 

Hur har eran dag varit annars? Hoppas på att den var bra.

Idag har jag förskräckligt ont i ryggen också och magen inte kul, humöret är och att jag är lite nere. Men har varit ganska orolig och så. 

Fast inte konstigt...


Vill bara säga att nästa vecka blir det Matte och musikprov och så vecka 47 blir det teknikprov, KUL! .. Livet är på topp..

Ha en bra kväll för det kommer jag få med Pappa och pingis :*

Av Elin - 6 november 2013 18:00

Ska jag bli förkyld nu också? 

Ont i halsen som fan och snorig, det här är inte bra! Och lite magsmärtor.

:( 

Av Elin - 6 november 2013 14:52


Cumpleaños feliz
cumpleaños feliz
te deseamos Mamma 
cumpleaños feliz. ♥


Av Elin - 6 november 2013 14:32

Hej, tillbaka igen! 

Som ni nog vet orkade jag tyvärr inte blogga i måndags eller igår. Snarare hann jag inte igår och i måndags mådde jag ju inte bra.

Igår så var jag ju i skolan, tog hand om Dennis, firade mamma, duschade o va med familjen på kvällen

Jag har fortfarande ont i magen eller ja det är inte sån hård smärta men den finns alltid där, nåt stämmer iaf inte som jag mådde i måndags! 

Idag var jag i skolan där var det en vanlig dag helt okej. Svenska, spanska, english, matte och akt/(klassråd?)

Det är väl vad jag kan säga om dagen. Inte så intressant och höra vad vi gjort i skolan. 


Haha pappa hämtade mig i skolan och då när vi var på väg hem skrek jag till och bah: MIN MOBIL!? Hahah så efter 10 sek hittade jag den i en ficka, -grattis Elin!

Ikväll ska jag måla naglarna och ta det lungt! Skriver säkert senare! 

Have a good day! <3 Bye :*

Av Elin - 4 november 2013 17:15

Hejj, mår så dåligt just nu!

Mår illa, ont i huvudet, ont i magen och är varm fast jag fryser ändå.. just nu känner jag att jag vill stanna hemma från skolan imorn men vi får se hur det blir. Mår säkert bättre då :) 

I skolan var det en vanlig dag, akt, slöjd (brandlarmet gick också), matte, so, spanish och engelska.
Detta var iaf en bra dag förutom hur jag mår. 
Kom hem för typ en timme sen, ätit mat och nu sitter jag i sängen ocg vilar lite. Men ha en bra kväll, kramisar <3



Av Elin - 3 november 2013 20:45

Det är helt klart denna som jag är helt förälskad i!!! <3

(Om ni inte har spotify, så lyssna på yt istället)


Lyrics: 

Domen föll på en morgonflight till London
Som tysta tunga steg på väg mot dig
Domen föll trots att du alltid använt kondom
Och med lien på svaj så väntar din gamle vän

Och som ni lekte när ni var barn

Och du stod givakt med din rygg rak och tog fyrahundra slag


Sömnen kom och du som låg så rätt i tiden
Domen föll som tårar mot din skärm
Sömnen kom som en åsikt, högervriden
Men mot dollar och yen så blir döden lätt ett skämt

Och som ni som lekte när ni var barn

Du förlorade ditt krig, du står ensam kvar

Och ingen kommer till ditt försvar
Så du står givakt med din rygg så rak och tar fyrahundra slag

Av Elin - 3 november 2013 18:50

Hello everybody! <3 
Hur är de? Själv är det bra, har haft en del att göra både igår och idag så förlåt att jag inte bloggat. Men det blir som det blir.

Igår så hade mamma kalas för hon fyller år på tisdag (vi kan inte fira henne då) Men det var kul, bara de att jag blivit berende av ett spel så jag satt nästan hela tiden och spelade det förutom när vi åt. Så det var synd men aja. 

Vi pratade väl, åt mat, åt efterrätt och så.

Senare på kvällen när baraLinus, Dennis, farmor och farfar var kvar kollade vi på hockeyn. Sedan när dom åkt hem så åt vi lite, spelade plump. Det var kul!

Men tillslut blev jag as flummig, skrattade i princip hela tiden ja. 
Varför blir man skrattig och flummig på kvällen? Ja det är klart om man är trött, men var inte så trött :o

Hahah. Fast det är lite kul och skratta åt allt i princip men det är ju jag. 

När jag lagt mig kollade jag på en film: Mrs Doubtfire, OMG!!! Kolla på den! Haha, i typ mitten skrattade jag ihjäl mig.. ni vet vart när ni ser den :)

Sedan vid halv två ungefär så slog jag igen datorn och skulle sova.


Idag har jag fått hjälp av mamma och pappa och sätta upp en hylla, haappy. Så där står nu två snygga rosa ljus. It's perfect

Sedan kom farmor och farfar idag igen. Vi har varit barnvakt. Ida har äntligen kommit hem från Oskar så då hjälpte hon mig med lite matte. :) Så har jag duschat och så ska mamma få hjälpa mig med och göra lockor, yaay. Ska ha en lockig hästsvans imorn till skolan. Kommer nog bli riktigt snyggt. 

Men nu strax tror jag att jag ska fylla i mitt nagellack, så blir det solsidan vid 20 och partaj vid 21 :)

Ha en fortsatt bra söndag! <3:*

Kram

 

Av Elin - 2 november 2013 23:40

Godnatt.Vi har haft ett litet kalas för mamma idag. Så ja har inte hunnit blogga. Sedan så nu sent på kvällen körde jag, mamma och pappa plump (kort) så nu ska jag snart sova ska kolla på lite film först. Men skriver imorgon, orkar inte nu. 

Har iaf varit glad på kvällen, äntligen skrattat mycket också fast det kan ju också bero på att jag är övertrött?

Men sov gott alla pussar och kramar <3

Ovido - Quiz & Flashcards