elin-mylife

Direktlänk till inlägg 21 november 2013

♥ Pinsam dag nummer två?! ♥

Av Elin - 21 november 2013 17:45

Hur lyckas jag?! Ännu en gång har det hänt två pinsamma saker.. så roligt!
Jag börjar från början. På morgonen hade vi musik, då gjorde vi provet och det gick väl bra sedan så skulle jag, Hanna och Amanda sjunga inför vår lärare.. och ja det gick bra för hanna och amanda men jag började skratta och var så jävla nervös! 

Sen hade vi teknik då ''lödde/löd'' vi eller vet inte vad det heter.. 

Matte, vi jobbade med bråk och det gick faktiskt sjukt bra! NO, vi jobbade med atomer, sjukt tråkigt. 
Och där på rasten mellan non och son gjorde jag den andra pinsamma saken; Jag snurrade runt och ut från klassrummet så någon meter bort stod min idrottslärare och säger -Dansar du Elin? och jag går fort in och typ dör. HAHAHAH

Annars har jag haft utvecklingssamtal och det var ganska pinsamt! :s  Men det gick bra! När vi var klara åkte vi till Konsum och handlade lite, köpte pizza .. och hämtade Ida på busstationen. 

Så annars nu har jag övat på engelskan och tror jag kommer kunna de tills imorgon men ska träna en extra gång på dom sista ordet och repitera allihoppa :) sedan ska jag försöka ta bort mitt nagellack (som jag har haft på mitt ett bra tag... vi har inte heller några bomullsgrejer) och duscha :) Men det blir en bra kväll.


Imorgon ska jag ju till Hanna så vi får se om jag bloggar imorgon annars på lördag. Jag och Hanna ska iaf göra en video, vi får se vad det blir, ni får iallafall hålla utkik!!! :) Jag längtar sjukt mycket tills imorgon hos Hanna. 
Imorgon ska vi också redovisa en spanskagrej också, iriteerande och nervös :( Kill me

Enligt mig är redovisa jobbigare än och göra prov. 
Men nu ska jag sluta tjata och göra annat. Ha en super kväll, kramar <3 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards