elin-mylife

Direktlänk till inlägg 3 november 2013

♥ Välkommen, välkommen hit vem du än är eller var du än är ♥

Av Elin - 3 november 2013 18:50

Hello everybody! <3 
Hur är de? Själv är det bra, har haft en del att göra både igår och idag så förlåt att jag inte bloggat. Men det blir som det blir.

Igår så hade mamma kalas för hon fyller år på tisdag (vi kan inte fira henne då) Men det var kul, bara de att jag blivit berende av ett spel så jag satt nästan hela tiden och spelade det förutom när vi åt. Så det var synd men aja. 

Vi pratade väl, åt mat, åt efterrätt och så.

Senare på kvällen när baraLinus, Dennis, farmor och farfar var kvar kollade vi på hockeyn. Sedan när dom åkt hem så åt vi lite, spelade plump. Det var kul!

Men tillslut blev jag as flummig, skrattade i princip hela tiden ja. 
Varför blir man skrattig och flummig på kvällen? Ja det är klart om man är trött, men var inte så trött :o

Hahah. Fast det är lite kul och skratta åt allt i princip men det är ju jag. 

När jag lagt mig kollade jag på en film: Mrs Doubtfire, OMG!!! Kolla på den! Haha, i typ mitten skrattade jag ihjäl mig.. ni vet vart när ni ser den :)

Sedan vid halv två ungefär så slog jag igen datorn och skulle sova.


Idag har jag fått hjälp av mamma och pappa och sätta upp en hylla, haappy. Så där står nu två snygga rosa ljus. It's perfect

Sedan kom farmor och farfar idag igen. Vi har varit barnvakt. Ida har äntligen kommit hem från Oskar så då hjälpte hon mig med lite matte. :) Så har jag duschat och så ska mamma få hjälpa mig med och göra lockor, yaay. Ska ha en lockig hästsvans imorn till skolan. Kommer nog bli riktigt snyggt. 

Men nu strax tror jag att jag ska fylla i mitt nagellack, så blir det solsidan vid 20 och partaj vid 21 :)

Ha en fortsatt bra söndag! <3:*

Kram

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards