elin-mylife

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 7 oktober 2013 17:18

 

Vad tycker ni om headern jag gjorde igår?!
Kommentera! :) 
Vi får se om jag tar den som ny, men jag måste tänka lite, tyckte den andra var lite gullig också..men vad tycker ni?

Kramisar :*

Av Elin - 7 oktober 2013 14:01

Sitter just nu i spanskasalen, spanskan börjar snart, vill sluta!!

Kommer hem efter 16..men nu ska jag träna inför provet, kramar :)

Av Elin - 6 oktober 2013 20:20

Håller just nu på och testar/gör olika header på ''Picmonkey.com''

Jag tycker att den sidan var bra, alltså jag är inte så duktig men jag gör mitt bästa liksom, jag kanske kan lägga upp när jag är klar och så! :)
Smile!!!!!!

Jag är glad nu. Känns så bra


Imorgon är det skolan och då på morgonen ska vi till Folkets hus och höra när några pratar om hjärnskador m.m, det kommer nog bli lite intressant. Hoppas de :)

Men nu ska jag fortsätta, ha en bra kväll! ♥ Kraaamar




Av Elin - 6 oktober 2013 14:36

Idag har jag inte alls gjort mycket! Övat på NOn och lite spanska, det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle gå och träna på NOn.
HAPPY! :)

Nu kan jag typ ett kapitel, bara två kvar, det fixar jag också!!! 
Sedan har jag duschat och suttit vid datorn. Kanske äter nåt snart eller om det blir mat strax, senare ikväll blir det väl och träna lite till och sedan nåt annat


Inatt somnade jag vid typ 02.30, kunde inte sova men det berodde ju på saker och ting
Sedan vaknade jag tidigt, vid 08.55 typ.....

Men är lite pigg iallafall

Det är fint väder ute, men håret är blött och jag orkar inte gå ut, fyyy vad lat jag låter.

Men vi kanske hörs senare, ha en fortsatt bra dag! 




Av Elin - 5 oktober 2013 22:09

Hej underbara! :*

Alltså denna dagen var verkligen en slapp/latdag, gjorde nästan ingenting. Jag satt vid datorn, senare gick jag ju på en promenad och gjorde en tårta som mamma bad mig om +lyssnat på musik hela dagen, UNDERBART..mitt humör idag har varit sådär, varit lite iriteerad och ledsen tyvärr och det som är jobbgt med det är att jag inte kan styra över mina känslor just då. Då känner jag att jag bara vill bort! Jag vill inte heller vara iriteerad och ledsen, men det som sagt om jag är de går det inte och ändra på...men det är nog för att jag är stressad med skolan och allt, fuck skolan! Jaja, humöret kanske är bättre imorgon? :) Hoppas de

Annars nu på kvällen så spelade jag kort sedan yatzy och ''löjliga familjen'' med Sara och mamma, var ganska kul så pratade vi och sånt.

Nu ska jag kolla på Varannan vecka, den hittar ni hääääär; http://www.swefilmer.com/varannan-vecka-2006/varannan-vecka-2006-video_0c45a75c6.html


Imorgon blir det att träna på NO och Spanska! Tagga?
Önska mig lycka till
Hur har er dag varit annars, vilket humör var ni på? Hoppas dagen och humöret var bättre än mitt!
Pöss <3



Av Elin - 5 oktober 2013 15:27

Varför är det så äckligt om man äter clementin efter en stund man borstat tänderna?
Det går inte och bekriva hur det smakar, är beskt och allt sånt!

Hahah vilket inlägg! Men är de bara jag? usch. 
Sedan om man ska äta clementin, apelsin så typ första biten är as sur, tror man ska spricka, haha
Över till annat.......

Idag så har jag bara latat mig, fast för typ nån timme sen så gick jag på en promenad med Trisse, han behövde verkligen gå ut och röra på sig. I regnet...men jag drog på mig regnjacka och regnbyxor, heter det så? aja, så stack vi iväg, kanske i 30-40 min bättre det än inget liksom :)
Men strax blir det mat, ha det super, kramar!!!!!!

Vad tycker ni om min nya header? <3

Av Elin - 5 oktober 2013 12:28

Hejj!

Nu är det så att jag behöver lite hjälp med hur man göra en header, eller alltså vilka program och sånt man ska ha! 
Jag skulle vara jätte tacksam för de! :)
Tack på förhand <3

Av Elin - 5 oktober 2013 11:59












Ovido - Quiz & Flashcards