elin-mylife

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

♥ Tiiiisdag/shopping ♥

Av Elin - 29 oktober 2013 17:15

Hej underbara läsare! <3

Idag har det faktiskt varit en bra dag!! :) eller ja allt utom när jag vaknade.. 

Men vi hoppar faktiskt över den delen .

Mamma och jag åkte iväg till stan (sara och dennis kunde tyvärr inte följa med) men väl på stan så gick vi in i olika affärer. 
Jag gick in på Lindex och där köpte jag ett par snygga jeans!! Är jätte nöjd med dom. Dom kostade 199/200 kronor men när vi skulle betala så sa hon att dom kostade 100 kr. :o och sen köpte mamma en vinterjacka till mig där ifrån också och den skulle kostat 499/500 kr men vi fick den för 399/400! Jag har typ alltid tur med och shoppa saker, hihi. 
Men jag är jätte nööööööööjd! 

Vi såg också två lärare där (hehe)

Sedan så gick vi in på ''Metro''? och kollade runt. Sedan åt vi och väl där så såg vi en från min klass, en från en annan klass och tre andra killar, då blev det lite pinsamt... xD men hamburgaren var god! 

Sedan kollade vi på Ur och penn och sist Smycka. På smycka köpte vi en halskedja för jag har massor med berlocker från när jag var liten så det ska bli kul och få ha den jag tyckte också att kedjan var riktig fiiiiiin! <3


När vi kom hem så kom farmor och farfar, sedan Sara och Dennis så fikade vi och pratade (fast jag fikade inte)

Medan sara mockade hade vi hand om dennis lite grann och så för en stund sen eldade vi tidningar. 
Nu har jag en Albin i knät som vill bli klappad så får väl göra de nu. Senare ikväll blir det bara chill eller nåt

Har ni haft en bra dag? Kramar :*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards