elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

♥ Måndag den 28/10 ♥

Av Elin - 28 oktober 2013 10:28

Idag blir det väl en slappdag som dessa andra två dagar. Hehe
Fast har faktiskt varit lite aktiv och social i helgen. Och ska gå en promenad med Trisse idag igen

Sedan funderar jag på att han ska få hoppa lite hinder! Åh längtar fan nu! Fast han får nog hoppa hinder först och gå på promenaden när pappa åkt till jobbet så slipper han va ensam hemma för jag tycker det är jobbigt och lämna nån ensam hemma... ja det låter konstigt men det är vad jag tycker.

Senare vet jag faktiskt inte vad det blir. Försöker få kontakt med Amanda, Amanda och Hanna om när vi alla ska ses och öva på dansen (vi ska visa upp den på idrotten i skolan..) men antingen svarar dem inte eller kommer med: -Jag vet inte! Riktigt störande....

Mitt slem och hosta börjar försvinna, yes! Fast det kan fortfarande finnas och förstöra för mig.. men nu har jag blivit sjukt snorig och ibland ont i öronen.. annars som nu så får jag jätte lock i öronen. What happens?? Så ja tror jag kommer få öroninflamation snart! Och nu på lovet!?

Jaja..

Har ni hört om stormen/orkanen som kommr idag?!
Jag är inte så orolig men lite läskigt kanske?

Men nu får jag nog sluta skriva så trisse kan hoppa lite hinder innan orkanen/stormen. Ha en bra måndag, kramar<3

 

(Usch flygplan som flyger runt oss!)

 

 
 
Ingen bild

natalia

28 oktober 2013 12:58

Hört om den men ttcker ba det är spännande ;)

Elin

28 oktober 2013 13:50

Jo lite spännande är det ju! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards