elin-mylife

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2013

♥ Noprov ♥

Av Elin - 17 oktober 2013 19:22

Åhhh hejj!!! 

NO provet gick super bra! :) Asså, det var några frågor jag var osäker på men jag chansade så det gick nog bra. Jag känner mig nöjd i alla fall!

Annars idag i skolan har vi haft musik, teknik, matte, so och idrott

På musiken så hade vi typ musikbingo, var ganska kul heheh

Tekniken så gjorde vi ''vaniljvisp'' med våra vispar som vi gjort. Det var gott :p

Matten så jobbade vi i matteboken och lyssnade på musik hahah!

På SOn rättade vi frågor inför provet på tisdag.

Och på idrotten så gjorde vi först en övning i fall man skulle bli medvetslös och så körde vi nån lek, det var väl kul.

Nu efter skolan följde jag med mamma och Ida till Netto sedan har jag målat naglarna och duschat. 


Humör; Väldigt sur vill bara att alla ska försvinna nu, SUCK! Inte roligt humör men stör mig på mycket nu på mamma och pappa. Sur på skolan också, allt är just nu bara skit. 
Vill bara skolka och flytta

Men det är bara känslor just nu, ellerhur?

Flytta skulle jag kunna göra också, är trött på att bo så långt från skolan. (Ta det inte som att jag gillar skolan) men ändå så är det skönt och bo här, pool och så vacker natur!

:'/ gråten kommer snart också..hjälp mig! 

På tisdag blir det prov sedan blir det matte prov vecka 45 efter höstlovet. Så kul, hatar högstadiet!


Men jag kan inte vara arg/ledsen, livet får inte gå ut så! Måste se framåt :)

Och på ''min'' älskling <3 Fast livet ser ganska ljust ut?

Älskar er, glöm inte frågestund!!! Kramar :*

 
 
Ingen bild

natalia

17 oktober 2013 20:46

Du vet att jag bara finns ett kik meddelande bort! :)<3

Elin

17 oktober 2013 20:50

Jaa! tack kära du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards