elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2013

♥ Dålig upd, jag vet! ♥

Av Elin - 11 oktober 2013 18:36

Hej allesammans! <3

Äntligen helg säger jag bara, har varit en tuff vecka.. bara och träna på spanska! Men nu är äntligen provet gjort, nöjd!

Mitt uppdaterande hoppar upp och ner men jag hoppas ni förstår varför och att ni står ut, så att ni inte tror att jag slutat blogga, för det kommer jag inte göra på ett braaaaaaa tag! :)
Igår så hann jag inte blogga för jag tränade inför provet i princip hela kvällen och jag var i skolan. Det var en vanlig torsdag i skolan, helt okej. Sedan på kvällen när jag kollade på tv och skulle sova så kunde jag knappt andas det var verkligen hemskt! Jag vågade inte säga nåt till mamma så där låg jag med tunga andetag...

Idag var det samma sak, kunde knappt andas i skolan, får så panik! Nu är det väl ganska bra, men det kommer då och då. Jag sa till mamma om de och hon sa att vi skulle hålla koll på de. -VAD ÄR DET SOM HÄNDER!? Jag orkar inte snart, känns som jag ska dö!


I skolan idag så var det såklart en vanlig fredag, SO, spanska, engelska, svenska och bad/idrott. 

På son så svarade vi på frågor inför prov vecka 43. På spanskan så gjorde vi provet, det gick super bra, men på en ''uppgift'' så failade jag totalt.. jag fattade hur man skulle göra efter men jag gjorde fel.. så nu känner jag att jag suger, är arg och sur på mig själv! Men nästa gång hoppas jag. Jag får inte bli ledsen och sur för en uppgift! Livet går vidare? Men jag är nöjd :)

På engelskan så fick vi prata lite, lite svårt men fixade lite....

Hahaha jadu.. det började med att Hannie och jag kom försent.. FINT säger jag bara! Men det gick ganska bra, inge sms hem till mamma och pappa! Tack! :$ annars kollade vi på film.

På badet så fick vi typ öva på om vi skulle åka igenom is, så vi klättrade på ett ''isblock''

Det gick snabbt så vi fick typ vara i poolen hela tiden, gött!!! 

När vi slutade hämtade pappa mig med lastbilen, fett kul! <3 Älskar och åka lastbil, känner mig sugen och jobba med det fast.. nja.. 

Hemma här nu har jag övat på nästa prov på tisdag då blir det NO! Hoppas det går bra, för no är inte mitt favorit ämne ALLS! Jag följde också med pappa och handla så har jag också duschat och nu slappar jag.


Helgen blir att öva på NOn och sedan på söndag ska jag städa mitt rum! Jag ska också försöka springa imorn, det var ju ett tag sen och jag behöver komma igång nu igen :) Så förlåt om det knappt kommer bli något bloggande, men ni förstår nog

Nu fixar jag spotifylista som jag ska lyssna på!!!

Helgen startar ganska bra!!!!!!! 

Kanske skriver senare, ha en awesome helg <3

Detta är helg! 




 
 
Ingen bild

natalia

11 oktober 2013 20:48

Hoppas du får en underbar helg! :)

Elin

11 oktober 2013 21:23

Tack jag ska försöka ha de även fast jag ska plugga! :) Desamma kära du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards