elin-mylife

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

Rubrik saknas

Av Elin - 2 oktober 2013 08:45

DU 
Hur mår du? - Bra, men lite ont i huvudet
Favorit citat? - Lev dagen som att det våre din sista
SKOLA 
Är du liksom ensam eller populär? - Jag är inte populär eller ensam. Det ''under'' populär
Har du blivit/blir du mobbad? - Ja jag har blivit typ mobbad
Har du många vänner? - Ganska
Är du trygg i skolan? - Nja, sådär
Har du lärare du litar på? - Nja
Har du något stort problem i skolan? -  Ja, engelska

KÄRLEK 
Är du i ett förhållande? - Nej
Är du kär? - Jaa, så in i norden!!<3
Har du blivit dumpad? - Ja!
Har du dumpat nån? - Nej
Hur många har du varit tillsammans med? - En 

Har du något kärleksproblem, isåfall, vill du berätta? - Ja, tror inte han killen känner samma sak :( men ibland känns det som han gör de
Har du någon fin kärlekshistoria? - Nej
Oskuld? -  Nej
Kysst någon? - Ja
Haft ett förhållande? -  Jaa
KROPP 
Hur känner du med din kropp? - Sådär!
Vad väger du? ( Finns inget att skämmas för! Alla är olika! Men du måste inte berätta <3  ) - Jag vet faktiskt inte, var länge sen jag vägde mig
Hur lång är du? - Ca 160-163
Bröststorlek? -  
Klädstorlek? - Olika
Skostorlek? -37 
Något du vill snacka om inom detta ämne? Skriv nu isåfall! - Nej
VÄNNER 
Har du vänner? - Självklart
Har du en bästa vän? - Hm, typ
Har du förlorat en vän? - Ja
Är du i bråk med någon? - Vet inte
FAMILJ 
Är dina föräldrar gifta/skilda/ihop? - GIFTA <3
Syskon? - Tre, Tobias, Sara och Ida
Familjeproblem? - Hm..nä
ÖVRIGT: 
Pojkvän eller Flickvän? - Pojkvän
1 bästa vän eller många vänner? - Många vänner!
Dator eller TV? - Dator
Kyss eller Puss? - Kyss
Hångel eller strul? - Hångel
Läppglans eller Läppstift? - Läppstift
Mascara eller kajal? - Mascara 


Så, det va dessa frågor, några random, haha! 
Frukostdags snart, kramar <3

Ha en bra dag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards