elin-mylife

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Elin - 29 september 2013 18:15

Alltså, jag är så kär!! Det går liksom inte att beskriva, det bara ''spritter'' i magen!!!!

Mina känslor för han ni förstår inte, om jag är kär då är jag verkligen det, det går inte och ändra på de. 
Men han känner säkert inte samma sak...jag vill verkligen de, ha nån som vet att man betyder nåt för

Han betyder så mycket för mig, även fast vi inte direkt är med varann eller pratar, men ändå

När jag ser han så slår mitt hjärta 280, blir generad och kan inte sluta fnittra och lee, är så fantastiskt!!!

Han är som typ jag, i skolan iallafall sedan är vi annorlunda

Men det jag älskar med han är ju hur han ser ut och hur han är, älskar dig ♥


Jag önskar att det fanns flera killar som du, dom ska vara snälla, vara söta precis så som du. 

Du har ett sätt mot allt som är svårt att förstå, du bryr dig om alla klart man gillar dej då! <3

Ögonen blänker på bästa ''E'', jag sitter och tänker på ''E'', ögonen blänker på bästa ''E'', jag sitter och tänker påå ''E''.

Jag vet att du inte har tid med att ha tjej..men bara du finns till så räcker det för mig. Bara så du vet så kommer jag aldrig lämna dig för du har fått mig att inse att jag gillar dig! Bara vi är vänner så mår jag ASBRA, bara jag får se dig skratta och se dig glad. Jag skrattar i din närhet och känner att jag saknar dig, vill att du ska vara hela tiden hos mig, för jag älskar..dina söta små läppar, får jag tag i dig kommer jag aldrig dig släppa! Hoppas att vi alltid håller kontakten du och jag, för du är helt speciell, du är mer än underbar!!!! :*

 

E ♥ E =SANT!



Av Elin - 29 september 2013 11:56

Hej kära läsare! <3

Vilken bra dag det var igår, jag, mamma och pappa var barnvakt åt lille Dennis, var hur kul som helst!! :)

Han fick bada i vårt badkar, sedan så kröp han runt över allt, busade m.m, GULLUNGE!!! 

Jag blir så lycklig när jag är med han, han gör mig glad och han är ljuset i mitt liv. -Dennis, ska aldrig svika dig, älskar dig gullunge :* 

FINNS ALLTID 

På kvällen så spelade mamma och jag kort också, ''500'', var riktigt kul! Vi natta Dennis och så kollade vi på tv, sen vet jag inte vad som hände, men klockan var typ 22 och jag bara slocknade i sängen, obegripligt hur trött jag var.

Jag sov lite bättre idag, så det kändes bra, men är att lite tröttare idag, vaknade vid 07.30 typ, dennis vaknade också då, så pappa gjorde iordning välling så fick han äta i min säng, var så mysigt så..vi kollade lite på tv, åt frukost och nu så har vi bara busat! För typ en halvtimme sen gick han hem och Sara, så nu ska jag baka en äppelkaka som jag fick receptet ifrån en annan bloggare, hon är riktigt duktig! 

Men jag skriver senare, ha en fortsatt bra söndag, kramar





Skapa flashcards