elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Av Elin - 28 september 2013 09:17

Godmorgon lördag! <3

Guud vad gött med en lat lördag, ska bara chilla idag kanske ta en springtur, har så mycket tankar kring vänner och skolan... men det kommer väl bli bra tillslut, bara jag får ändra på saker och ting. 

Men nu ska vi inte gå mot sånt :)

Inatt sov jag inte så bra, kunde väl inte riktigt slappna av tyvärr men som tur var så vaknade jag pigg

Igår så var jag i skolan, då hade vi först SO så körde vi nåt nutidskryss, sedan spanska där så spelade vi spanska spel på datorn, var riktigt kul! På engelskan så hade vi först läxförhör, tror det gick ganska bra efter det så läste vi en engelsktext och så gjorde vi ett test så lärarna kunde se vilken nivå vi låg på på engelskan. Det gick bra

Svenskan; där fortsatte vi med våran berättelse, det går bra, men lite svårt och komma på vad som ska hända ibland.... sist hade vi idrott, inge kul alls! Nejmen vi skulle köra vollyboll, men vi hann bara med uppvärmning :s och nästa vecka ska vi till badet, alltså hatar verkligen och gå till badet med klassen speciellt när dem kollar på ens kropp (killarna), hatar verkligen min kropp den är så äcklig speciellt mina höfter! 
Annars igår så tog jag det lungt, satt mest vid datorn

Idag som jag sa tidigare ska jag nog ta det lungt och kanske ut och springa, hoppas bara inte att det regnar eller har regnat. 

Men nu ska jag fortsätta kolla på ''De dejtbara'' och sedan äta en god frukost, vi får se vad det blir för gott (hihi)

Pussar och kramar, ha en bra dag <3

 
 
natalia

natalia

28 september 2013 23:54

Du är fin precis som du är! ♥

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

29 september 2013 11:54

Tack, det värmer! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards