elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 september 2013

♥ The days ♥

Av Elin - 26 september 2013 19:33

Godkväll läsare! <3

Dessa dagar har all min energi bara gått till läxorna.. det va skolan, läxor och sen på kvällen var det att chilla. 
Men imorgon och till helgen kan jag ta och uppdatera, då ska jag vila och vara hemma

För det är så press i skolan, det är så man bara vill skita i allt ibland, speciellt nu när jag bara är trött och har haft ont i huvudet sen måndags! Men en dag till ska jag klara! Sedan är det bara 4-5 veckor kvar till höstlov! 
Men alltså, har ni tänkt på en sak?! Snart är detta året slut.....hela 2013, då blir det 2014 sen... det är inte klokt! Jag vill bara spola tillbaka dom tiderna när jag var liten, var så bra då och vill uppleva det igen, usch känner typ tårar från förr.. och det är snart 2 år sen du togs ifrån mig, hur jävla fort kan detta gå!? Kan detta inte bara stoppas? Tina, älskar dig! 

2 månader och 4 dagar.........nu finns ingenting kvar.


Igår så var jag i skolan, sedan så blev det läxor typ hela dagen

Samma idag, skolan och läxor, måste öva lite snart igen.. spanska kvar, för imorgon blir det engelskaförhör och spanskaförhör..fy. Sedan den 11 Oktober ska vi ha spanskaprov, hoppas det kommer gå bra, men det slutar med att jag blir så nervös så jag får fel på allt, nej men inte fel på allt, men en del. Men det går ju liksom bra nu, så det borde ju gå lika bra då, ellerhur? :)
Imorgon blir det skola till 13.50, sedan helg!!!! Himlans gött, vila ut lite

Nästa vecka på torsdag och fredag ska vi också till badhuset, hur kommer det gå? Alltså, det kommer gå bra och simma o allt, men jag blir så himla röd i ögonen, ser ut som jag tagit nått, måste typ vara allergisk, för jag blir typ röd i ögonen efter 10 min.. inte så kul.. men jag får väl bli de och ha ont, antingen få dåliga betyg eller få bra betyg, då väljer jag ju såklart BRA! Men vill ju inte se påverkad ut heller.. aja! Överlever förhoppningsvis.

Men vi hörs av imorgon, ska göra läxan och sedan kolla på tv eller nåt. Puss och kram :*


I'm in love.....<3


 
 
Novembertjej

Novembertjej

26 september 2013 21:58

Oh :3 vem är du kär i då skriv på kik ?? :3 ^^
Känner också asmycket press på mig i skolan! Även när jag har bloggen och youtube också! Men ska också bara slappa denna helg!! :) <3

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Elin

27 september 2013 14:59

Det vet du mycket väl.. hihi! :* Men tyvärr har han väl en tjej....
Ja, det ska bli skönt med helg, hoppas bara inte att det går för fort!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards