elin-mylife

Direktlänk till inlägg 24 september 2013

♥ Prat ♥

Av Elin - 24 september 2013 19:45

Hej allesammans.

Jag skulle vilja spola tillbaka tiden när jag var liten, allt var verkligen underbart då och då kan jag ändra på allt som gått fel och som hänt! Men tyvärr kan man inte göra de, så allt får väl vara som det är.. men igår skrev jag ju att jag/nån ville ge dem två personerna stryk, men jag menade inte de, jag var bara så arg och ledsen.. hoppas ni förstår? Förlåt.. men jag vet att det inte räcker..vill bara att vi ska vara vänner. Dem skrev till mig idag och sa förlåt o pratade och jag förlåter er!! Hoppas bara ni förlåter mig.. känner mig just nu hemsk att jag sa så, så skulle kunna gå och dö nu! Allvar!

Imorgon kommer jag inte ens kunna titta på dem eller säga hej för jag känner mig inte alls bra efter gårdagen, har sådan ÅNGEST!!! 
Men gjort är gjort....


Idag har jag varit i skolan och så ha mamma och jag gått på en skön kvällspromenad, i skolan så hade vi först Svenska, där så gjorde vi skräckberättelser och jag gjorde med Hannie, våran kommer nog bli ganska bra för Hannie är jätte duktig på berättelser och jag är väl helt okej, men jag blir väl såklart bättre! :)

Sedan så hade vi NO, där kollade vi på en jätte bra film om djur, på bilden så fortsatte vi måla en serie/berättelse, jag målar en snigel, (haha)

Sist hade vi samhällskunskap, där kollade vi på olika klipp om Lag och brott, dom var väl bra, men tycker dagen i skolan har varit ganska bra

När jag kom hem då så satt jag mig vi datorn, pratade med mamma och så, sedan nu på kvällen gick vi en kvällspromenad och så joggade vi lite, var jätte gött! Mamma sa att hon kanske skulle följa med mig och springa/jogga nån gång och det skulle vara lite kul, sedan ska ju Sara följa med, så det blir nog super. Sedan så har jag duschat och ju nu kollar jag på halv åtta hos mig, hihi. Det blir bara en slapp kväll

Har haft ont i huvvet idag igen och varit super yr!! Hade det igår också.. sedan fick jag så där ont i magen.. inte kul för fem öre, jaja, får väl överleva.

Imorgon vet jag inte vad det jag ska göra, klara mig genom skolan till klockan 13.50 och göra svenska och engelskaläxan (kanske får nån mer läxa imorgon?)

Men nu ska jag fortsätta se på Halv åtta hos mig, ha det bra, kanske gör nån tag snart, puss och kram!! <3


 
 
Novembertjej

Novembertjej

24 september 2013 21:33

Ja vår berättelse kommer bli bäst!!!! :3

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Elin

25 september 2013 15:30

Haha, man får väl hoppas de! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards