elin-mylife

Direktlänk till inlägg 23 september 2013

♥ The day! ♥

Av Elin - 23 september 2013 17:00

Hej bloggen, just nu är jag lite sur och ledsen.. det är två som jag känner som skriver en sak på mitt skåp nästan hela tiden! Jag undrar om dom skulle tycka det var kul om jag skrev nåt på deras skåp?!

Förlåt att jag säger detta, men dem förtjänar stryk! Känner mig riktigt kränkt och ledsen, jag trodde att dem hade ändrat sig under sommaren, men tydligen var dom PRECIS samma personer som innan sommarlovet! Fy fan.. just nu är känslan att jag vill byta skola eller.. bara dö..det skulle kännas bra, att bara få sova och slippa allt detta, ska jag hoppa framför tåget?


Nu över till nåt helt annat; idag var det ju skola, som vanligt då, då först på morgonen pratade lärarna om veckan, sedan hade vi slöjd, matte, so/samhällskunskap, spanska och engelska. Det har varit en helt okej dag, men nu på engelskan fick jag riktig huvudvärk, så känner jag mig riktigt trött och nedstämd

Kom hem efter 16, då så satt jag mig och åt så fick jag också världens magvärk som kom helt plötsligt, ville just då lägga mig ner på golvet och dö, jag har helt plötsligt fått sånna magsmärtor som jag inte kan göra nåt åt, jag kan inte heller sitta, stå eller ligga. Jag orkar inte med dem mer..en gång till och jag får sånna smärtor så det känns som jag ska dö så ringer jag sjukvårdsupplysningen! Jag är också så himla rädd, inte rädd vad det kan vara, utan rädd för själva smärtan att få den, den är så obehaglig. 
Nu så ska jag bara ta det lungt, deppa och göra en family tag, så håll UTKIK! :) 

Får jag fråga en sak? Varför gör bloggen mig så glad? Visst kanske inte varje gång, men jag kan bli så himla glad bara att jag går in och kollar på bloggen, hihi.

Men nu ska jag sluta tjata och skriva på family tagen, ha det bäst, kram!! <3

But....

 
 
Novembertjej

Novembertjej

23 september 2013 18:54

Whuut? Var det därför du va lite sur? Trodde jag gjort nåt... Vilka är det som skriver det?? <3 Skriv på kik !!!! :( <3

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Elin

23 september 2013 19:23

Jaa sur/ledsen...nej verkligen inte!
Ja, kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards