elin-mylife

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Elin - 22 september 2013 12:52

Hej allesammans<3

För en stund den så städade jag mitt rum, så nu är det rent och snyggt, eller jag ska byta lakan och så till sängen sen, men snart är det helt rent.

Just nu tar jag det bara lungt, alltså jag känner att jag bara skulle kunna skrika ut, jag vet inte varför, men jag känner mig på det humöret :o jag vaknade också vid 07 imorse och kunde inte sova, hur kul som helst!?

Sedan idag ska jag läsa lite engelska för mamma, känner mig så mer trygg i skolan när jag läser för klassen, är det nån mer som känner samma sak än bara jag? Nu har jag blivit lite mer säkrare på och skriva och läsa tyst på engelska, så det känns bra också :) Tjejen här börjar känna sig trygg!

Men nu har jag inte alls nåt mer och skriva om.. jag tänke att jag ska skriva en lista vad jag kan blogga om, så ska jag följa den, fick det tipset från en mycket duktig blogg tjej! :) Ni kan hitta henne här http://nattis98.bloggplatsen.se/sida-1/

Nu ska jag skriav ner saker, och ni kan GÄRNA tipsa mig!!! <3


Ifall ni skulle vilja ha mer kontakt med mig kan ni skriva till mig på kik-Skarvsladd

Men nu får ni ha det bra, ha en bra dag 




Ovido - Quiz & Flashcards