elin-mylife

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Elin - 21 september 2013 14:28

Elin och jag skriver på kik om detta, så ja, men det är jag elin som har denna bloggen som skriver så ni inte tror de är den andra! ;)

1. Hur och när träffades ni? -I lekis 06. :)
2. Vad är ert bästa minne tillsammans? -När jag och Elin (vi heter lika dant) badade i min pool och jag fasnade i en ring och Elin ramlade av en delfin 
3. Beskriv varandra i ett ord. -Elin sa fantastisk om mig och jag sa crazy om henne! 
4. Vad är ditt drömjobb? -Jag vet inte..kanske florist eller polis just nu. Elin; Rättsantropolog? Du är verkligen crazy!
5. Vilken är din favorit makeup märke? -Jag vet inte, sminkar mig inte.. Elin; Oriflame
6. Vad för något retar dig om den andra personen? -Elin; Att du inte svarar ibland! xD Jag; Att du kan allt! 
7. Om ni kunde åka någonstans i världen tillsammans, vart skulle det vara och varför? -Florida, Disney Land 
8. Favorit skämt? -''Tjena kexet, står du här och smular?'', ''Gled på idrotten så det blev ett svettsreck'' HAHA <3
9. Vem tar längst tid på sig att göra sig klar på morgonen? -Jag tar längst tid, 40 min och Elin 20.. o,o
10. Favorit årstid? - SOMMAR!!! <3
11. Favoritlåt? - Kanske Tears In Heaven just nu? Elin; Going Nowhere-Little Mix 
12. Hur är det att vara kompis med någon som är besatt av youtube? -Man har något gemensamt!!! 
13. Klackar eller låga? -Vi båda tycker LÅGA! 
14. Byxor eller klänningar? -Jag; Beror väl på vad man ska göra och vart? Men byxor kanske! Elin; Byxor 
15. Favorit djur? -Elin; sengångare, jag; häst!
16. Om ditt hus brann ner och hela din familj var säker på att vara okej, vad skulle du spara och varför? -Elin; Roboraptor och ett gosedjur, jag; En nalle och DS
17. Komedi, Skräck, eller chick-flick? -Skräck, Elin; Komedi
18. Samsung eller iPhone? -Elin; IPhone, jag; Samsung ofc!!!!!
19. Favoritfilm? -Elin; She's the man!<3 Jag; Cyberbully <3
20. Vad är det konstigtaste du äter? -Vet ej!!
21. Matchar ni varann med nåt? - Humor och flummigheten!!! xD
22. Vilken är din favorit TV-show? -Elin; BONES, jag; EFTEEEEERLYST!! <3<3

23. Favorit bär? -Elin; Björnbär, jag; Smultron <3


Tack och hej :*



Av Elin - 21 september 2013 10:31

Godmorgon läsare <3 
Igår hann jag inte skriva att jag var hos skolsyster i torsdags, det gäller mig hand, jag har fått så förskräckligt ont o handleden när jag böjer handen och när jag känner/trycker runt det området, det är jätte otrevligt! Märkte också på idrotten i torsdags att jag får jätte ont när jag använder handen, hade ont hela dagen efter de och lite igår morse. 

Jag och mamma har trott att det var när jag bar Dennis att jag fick ont, så jag höll han inte på ett tag men det blev ingen skillnad alls, så det kan inte bero på de! Det liksom knäcker mer i armen också, otrevligt

''Skolsyster'' visste inte direkt vad det kunde bero på, så jag skulle komma tillbaka till henne om två veckor och om det inte gick över så skulle jag prata med nån doktor (på skolan?)

Det kanske inte låter så hemskt, men det är de

För ont vill jag inte ha!

Men det var de, ska göra ett till inlägg snart, så håll utkik :) Puss och kram



Ovido - Quiz & Flashcards